Just då var det rätt pinsamt, men så här i efterhand skrattar jag gott åt minnena:
När jag var ung och bodde hemma hos föräldrarna hade jag och dåvarande pojkvännen sex i duschen (trodde nog det skulle höras lite mindre då?) och lyckades täppa till avloppet när vi vältrade runt oss att det blev en rejäl översvämning i hela badrummet. Pappa letade länge efter orsaken till "stoppet" men hittade aldrig något - att det var min rumpa som hindrat vattnet från att rinna bort kändes lite onödigt att berätta
För några år sedan fick min dåvarande kk och jag för oss att vi bara MÅSTE ha sex utomhus och letade länge efter något lämpligt ställe. Så hittade vi det - en övergiven stuga vars tomt sluttade vackert ned mot en sjö. Där bredde vi ut vår filt i solen och satte igång...med mig stående på alla fyra framför honom, när han är precis redo att komma hör vi plötsligt röster som närmar sig.
Det visade sig att huset inte alls var tomt och övergivet utan ett välkänt turistmål dit en busslast just hade anlänt, och skulle betrakta den vackra utsikten innan det gick in i huset...utsikten blev snarare kk:n och jag än sjön!