Detta onanerar jag till nu aka den ENDA "jag runkar/klittrar nu"-tråden

alolal

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Har gått och smårunkat hela dagen i mina shorts med en tight kukring på. Frun sitter i soffan och ser film. Hon har tights och en svart tröja på sig. Funderar på att runka mig nästan till sprut och sen gå in och spruta ner hennes stora bröst som döljer sig i den svarta tröjan.... Mmmm

Gismo

Aktiv medlem
Kön
Man
Har gått och smårunkat hela dagen i mina shorts med en tight kukring på. Frun sitter i soffan och ser film. Hon har tights och en svart tröja på sig. Funderar på att runka mig nästan till sprut och sen gå in och spruta ner hennes stora bröst som döljer sig i den svarta tröjan.... Mmmm
Låter härligt. Blir hon överraskad då eller brukar du uppvakta henne på det sättet?

Firehill

Aktiv medlem
Kön
Man
Samma här kåt som fasen sambon jobbat natt..

alolal

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Helvete vilken urladdning!
Tog av shortsen i köket. Gick in i vardagsrummet i bara t-shirt med fullt stånd samtidigt som jag runkade. Ställde mig framför frun som tittade förvånat på mig. Nästan direkt sprutade jag rakt ut över hennes tröja och ansikte.... Mmm helvete så skönt. Är helt slut nu och hon har bytt tröja och torkat av ansiktet

Toppen