Tjackkåttrosor
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Köpt nya sexiga trosor. Smeker i dom just nu. Skriv i meddelanden om du vill leka!
Just nu ... Stenhård. Ska jag dra iväg till Ågesta ?Vem sitter med sin hårda kuk i sin hand jut nu?
Låter härligt. Blir hon överraskad då eller brukar du uppvakta henne på det sättet?Har gått och smårunkat hela dagen i mina shorts med en tight kukring på. Frun sitter i soffan och ser film. Hon har tights och en svart tröja på sig. Funderar på att runka mig nästan till sprut och sen gå in och spruta ner hennes stora bröst som döljer sig i den svarta tröjan.... Mmmm
Samma här kåt som fasen sambon jobbat natt..Har gått och smårunkat hela dagen i mina shorts med en tight kukring på. Frun sitter i soffan och ser film. Hon har tights och en svart tröja på sig. Funderar på att runka mig nästan till sprut och sen gå in och spruta ner hennes stora bröst som döljer sig i den svarta tröjan.... Mmmm
Det händer ibland att jag gör detLåter härligt. Blir hon överraskad då eller brukar du uppvakta henne på det sättet?
Mmmm måste in till min medNu är jag stenhård och börjar närma mig.
Hon ska få allt över bröstrn
Klär du av henne först eller blir det på kläderna?Nu är jag stenhård och börjar närma mig.
Hon ska få allt över bröstrn
Alltid tid för runk...Ingen kåt?