Igår iofs, vaknade naken på morgonen. Edgade och avbröt precis innan sprut tre gånger, försats alla tre gånger som jag smaskade i mig. Klev upp och utförde de åtaganden jag hade. Efter att ha läst om bilrunk här så drog jag iväg framåt eftermiddagen, drog fram kuken men det tryckte lite obekvämt mot roten så stannade och tog av mig kalsongerna och satte sedan på mig mysbrallorna igen. Blev bättre, åkte runt med kuken framme och masserade frenulum lite lätt. Blev förvånad över hur mycket försats som producerades, nice färdkost iaf. Stötte på en bekant som stod parkerad vid vägkanten och viftade, stannade och backade tillbaka för att inse att jag satt med kuken framme. Fick in den i byxorna i sista sekunden innan hon var vid sidofönstret.
Blev sittandes ett tag för att snacka, märkte att kuken aldrig blev riktigt slak under den tiden så var tur man inte behövde kliva ur.
F0r hem och ordnade med en sak som behövdes göras, fortfarande ingen utlösning denna dag. Drog iväg igen framåt kvällen, fortfarande endast mysbrallor på underkroppen. Irriterades dock över byxlinningen så jag stannade till och löste det problemet. Aah, fritt spelrum runt kuken var mycket bättre. Började runka medans jag körde omkring, var nära att komma men avbröt i sista sekund. Kom sen på mig själv att "tävla" mot mig själv, mao bestämma att den skylten/trädet där framme måste jag nå innan jag får avbryta runkandet. Var riktigt nära att komma flera gånger men klarade av det utan att sagga ner i bilen. Ollonet var redigt blött av försatserna. Stannade till en bit hemifrån för att dra på mig byxorna, var tvungen att edga en gång med vinden smekandes min nakna underkropp. Gud så skönt!
När jag väl kom hem var det dags för finalen, behövdes inte många drag innan den där härliga ilningen började pocka på. Kunde inte låta bli att edga ett par gånger. Runkade sen ganska sakta ståendes och kände hur kroppen spände sig och jag kom benhårt, den där härliga komma-känslan kändes ner i benen och jag var tvungen att hålla i mig för att inte dratta omkull. Sprutade helt klart mer och längre än vanligt, var nog skönaste runket på flera år och det utan några leksaker.