F
Försats11
Gäst
Otroligt nog så gjorde hon inte det. Kom hårt och sprutade ner halva sängen.Mmmm låter helt underbart,hoppas hon vaknade
Otroligt nog så gjorde hon inte det. Kom hårt och sprutade ner halva sängen.Mmmm låter helt underbart,hoppas hon vaknade
Nej, bara försatsen, jag älskar att kladda mes den. Gott smakar den med.Natusan olja, försatsen rinner, kommer snart:Någon som smakar er egen sperma?
Natusan olja, försatsen rinner, kommer snart:Någon som smakar er egen sperma?
Ensam hemma..... plockar fram både snopp och leksaker.
Då var lekstunden över, blev ett stort sprut över min granne, inte irl alltså, utan på hennes facebooksida. Hade ett kulband inne samtidigt som jag sprutade.
Dom skulle bara veta...Härligt!
Så många grannar man sprutat över genom åren...
Dom skulle bara veta...
Det kan vara lite olika, men bl.a personer jag möter som eggar mej.
Idag var jag hos en Leg Optiker och blev testad/talade om linser i nästan 45 minuter och jag hann bygga upp en viss lust. En ny kvinnlig optiker, ca 28-30 år, ursprungligen kanske från Etiopien eller Somalia, spenslig och petite i kroppen, ljusgulbrun hy, långa och smala fingrar (utan ringar), ngt under medellängd, smalt ansikte med lite markerad spetsig haka, ganska lång smal och rak näsa, höga kindben och mörkbruna mycket djuuuuupa ögon.
Väldigt lågmäld framtoning, lite ospecificerad mellansvensk dialekt på en helt oklanderlig språkbehandling.
Tyvärr lite väl rymliga kläder, men detta blir min fantasi denna vecka.
Till den kroppen hör säkert ett par lite mindre bröst, A eller B-kupa, språkbehandlingen och utbildningen tyder på god etablering i Sverige - förmodligen tatueringar, val av underkläder och fittfrisyr enligt tidens trend.
Enda smolken i glädjebägaren är att många tjejer därifrån får sina underliv sönderskurna av patriarkalt skruvade traditioner. Det vore förfärligt i detta fall.
Nu är jag runksugen....