Detta onanerar jag till nu aka den ENDA "jag runkar/klittrar nu"-tråden

C

coolball4fun

Gäst
Älskar att tänka på kollegor. Fantiserar om deras kroppar och blir kåt som fan. Har en favorit som jag ofta runkar till.
Tanken är trevlig men fungerar inte så bra i min bransch . Vi är 100% män på vår firma och jag är ap Hetero man kan bli

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Tanken är trevlig men fungerar inte så bra i min bransch . Vi är 100% män på vår firma och jag är ap Hetero man kan bli
Du får byta jobb!
Jag jobbade i många år inom hantverk/bygg och det var i stort sett uteslutande män. Sedan bytte jag jobb/branch och fick både manliga och kvinnliga kollegor. Så mkt trevligare, inte bara på det sexuella planet. Samtal och diskussioner på fikaraster och luncher blev plötsligt seriösa och jag trivdes mkt bättre på mitt jobb.

C

coolball4fun

Gäst
Du får byta jobb!
Jag jobbade i många år inom hantverk/bygg och det var i stort sett uteslutande män. Sedan bytte jag jobb/branch och fick både manliga och kvinnliga kollegor. Så mkt trevligare, inte bara på det sexuella planet. Samtal och diskussioner på fikaraster och luncher blev plötsligt seriösa och jag trivdes mkt bättre på mitt jobb.
Nej, jobba varannan vecka och plocka ut lön på nästan 40.000 kronor efter skatt. Tror inte att jag byter

D

Deleted member 72491

Gäst
Någon som kommer ihåg kitty bush eller vad hon kallade sig? Rastaflätor. Orakad fitta och håriga armar

Toppen