Detta onanerar jag till nu aka den ENDA "jag runkar/klittrar nu"-tråden

onanym76

Välbekant medlem
Kön
Man
I söndags fick jag ett mail där jag blev tillsagd att inte länka till klipp med det innehåll som jag länkat till, så om det är någon som har tagit illa vid så var det inte med mening. Det enda jag ville göra var att länka till skön härlig porr så ni kunde runka era härliga kukar till underbara sprut.
Vad tråkigt med tillsägelsen. Killgissar på att det är på grund av att vissa klipp gör anspelningar på incest, men det känns som att hälften (jag överdriver) av all porr på internet, eller i alla fall klippens titlar, anspelar på styvbror, styvsyster hit och styvmamma, styvpappa dit. Minderåriga är en annan sak, men det har du ju inte länkat till, i alla fall inte vad jag har kunnat se.

Jag är ofta, nästan uteslutande, på samma sajt och surfar runt. Sajten är vad de själva kallar "moralfri", men de har så klart regler ändå, där minderåriga, djursex, doxing osv. inte är tillåtet. Visst finns det saker där som går att ifrågasätta, och då går det att rapportera på sajten. Har själv rapporterat fall av doxing, och då togs klippen bort med väldigt kort varsel.

Edit: stavfel

Last edited:

Bra001

Aktiv medlem
Schjyst klipp! Jag har alltid undrat, är analt skönare för mannen än vaginalt? Vaginalt har jag knullat oräkneliga antal gånger men aldrig röven!?
Jag föredrar absolut musen, men tycker det är sexigt att kolla på analporr. Det "händer" inte så mycket i analen, så fort man kommit in så tappar man den trånga känslan.

Jenny_H

Aktiv medlem
Vad tråkigt med tillsägelsen. Killgissar på att det är på grund av att vissa klipp gör anspelningar på incest, men det verkar som at hälften (jag överdriver) av all porr på internet, eller i alla fall klippens titlar, anspelar på styvbror, styvsyster hit och styvmamma, styvpappa dit. Minderåriga är en annan sak, men det har du ju inte länkat till, i alla fall inte vad jag har kunnat se.

Jag är ofta, nästan uteslutande, på samma sajt och surfar runt. Sajten är vad de själva kallar "moralfri", men de har så klart reglar ändå, där minderåriga, djursex, doxing osv. inte är tillåtet. Visst finns det saker där som går att ifrågasätta, och då går det att rapportera på sajten. Har själv rapporterat fall av doxing, och då togs klippen bort med väldigt kort varsel.
Ja det var lite synd, själv tycker jag att klippen är oskyldiga och enkel skön porr. Med det är alltid någon som retar upp sig på struntsaker.

Toppen