19cmKUK
Välbekant medlem
- Ålder
- 53
- Kön
- Man
Någon tid så kanske vi kan komma ihopKommer nog en ny chans i kväll efter som att det är fredag och jag är ledig i morgon...
Någon tid så kanske vi kan komma ihopKommer nog en ny chans i kväll efter som att det är fredag och jag är ledig i morgon...
Strax efter 22 på ett ungefär blir nog inte enda gången jag kommer under kvällen skulle jag tro...Någon tid så kanske vi kan komma ihop
Jasså skall du runka mycket? Eller knulla med?Strax efter 22 på ett ungefär blir nog inte enda gången jag kommer under kvällen skulle jag tro...
Blir väll några runk för att få tiden att gå. Att knulla blir det inget denna helg heller som det ser ut nu..Jasså skall du runka mycket? Eller knulla med?
TrevligtBlir väll några runk för att få tiden att gå. Att knulla blir det inget denna helg heller som det ser ut nu..
Väntar bara att familjen ska åka så ska jag runkaGår runt naken hemma med kukring på. Kuken är hård och ådrig och förstås runkar jag!
Fler kåta?
Samma här snart dags för andra runken i solen här medLigger naken i solen på altan och runkar, den andra för dagen, det blir nog fler innan kvällen
Kukringar påGår runt naken hemma med kukring på. Kuken är hård och ådrig och förstås runkar jag!
Fler kåta?
Räknas det som onani?Jag behöver en kuk