Sitter med kuken i handen och fantiserar om att åka till Blue Vision och smaka på en okänd kuk.
Runkägget Medlem Kön Man 3 november 2021 #1.561 trysexual80 skrev: Sitter med kuken i handen och fantiserar om att åka till Blue Vision och smaka på en okänd kuk. Klicka för att expandera...
trysexual80 skrev: Sitter med kuken i handen och fantiserar om att åka till Blue Vision och smaka på en okänd kuk. Klicka för att expandera...
K Karlsson11 Gäst 4 november 2021 #1.565 Börjar bli hård nu på jobbet. Blir ett runk ikväll känner jag.
H happyjacker Välbekant medlem Kön Man 4 november 2021 #1.566 Blir ett härligt kvällsrunk efter några dagars uppehåll.
special friend Ny medlem Kön Man 4 november 2021 #1.567 Har runkat i över en timme nu. Ska bli så skönt att avsluta.
H happyjacker Välbekant medlem Kön Man 4 november 2021 #1.568 Jag är uppe på ett par timmar av stimulans nu. Har ännu inte plockat ut den ur boxershortsen som är rejält fuktiga av försats.
Jag är uppe på ett par timmar av stimulans nu. Har ännu inte plockat ut den ur boxershortsen som är rejält fuktiga av försats.
BAS Aktiv medlem Ålder 51 Kön Man 5 november 2021 #1.569 Kört en tvåtimmars nu och är så jävla sugen att spruta! Kommer spruta mig själv i ansiktet när det väl kommer..
Kört en tvåtimmars nu och är så jävla sugen att spruta! Kommer spruta mig själv i ansiktet när det väl kommer..
J Jonas_49 Aktiv medlem Kön Man 7 november 2021 #1.571 Skönt bakiskåt och runkar... Nån som gillar porrsnacka?
S Slickar Medlem Kön Man 7 november 2021 #1.572 Yes till en riktigt skön sex novell. Försatsen flödar riktigt och kuken är riktigt hård och vill spruta varm sperma strax
Yes till en riktigt skön sex novell. Försatsen flödar riktigt och kuken är riktigt hård och vill spruta varm sperma strax
Runkägget Medlem Kön Man 8 november 2021 #1.576 Tack nakenrunkaren. Har sett din härliga kuk och har sprutat hårt. Vi kan runka fler gånger. Ha en fortsatt skön runkdag
Tack nakenrunkaren. Har sett din härliga kuk och har sprutat hårt. Vi kan runka fler gånger. Ha en fortsatt skön runkdag
wisent Välbekant medlem Kön Man 8 november 2021 #1.578 Ligger och smeker mig just nu och är på väg att komma med...
Runkägget Medlem Kön Man 9 november 2021 #1.580 Gud vad skönt. Spruta på. Jag blir kåt av dit runkande.