Detta onanerar jag till nu aka den ENDA "jag runkar/klittrar nu"-tråden

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man

RunkGubbe

Välbekant medlem
Kön
Man
Sitter och värmer upp till ett gammalt Private-soloset med Alison Sky inför något som jag hoppas ska bli en lång, skön och utdragen runksession.

Måste erkänna att jag blev lite överraskad hur triggad jag och min penis blev av att titta på Ali. Så tillfredsställande att hitta en bildserie som man klickar perfekt med - att döma av hur styv och grov min kuk är just nu!

Så skönt att onanera för Ali och se hur hon prövar olika dildos i sin mun, stjärt och fitta! Jag hoppas kunna fortsätta länge till idag och det här var utmärkt start på en timslång runkstund!
Ohhhh ja Cumbath till henne kan man inte bli annat än skönt hård och en sån njutning att runka kuken till Ali .., jag håller med :p

Cumbaths

Välbekant medlem
Jag har runkat regelbundet för Silvia Saint i över 20 år och jag återvänder ofta till henne hon lyckas alltid att få min kuk att bli hård och bultande på nolltid

Jag gillar speciellt när hon festar på stora svarta kukar!

Uuuuhh…jag älskar att se henne suga på stora svarta erektioner och hur hennes vagina och analöppning sedan fylls av dessa pumpande kukar.

Jag tycker att det är så skönt att onanera för Silvia och jag vet att jag inte är ensam om att känna så!

Mmmm….jag kommer att spruta min sperma för Silvia. Önskar jag kunde fylla hennes söta mun med min varma säd!!!

Coolball4fun

Aktiv medlem
Jag har runkat regelbundet för Silvia Saint i över 20 år och jag återvänder ofta till henne hon lyckas alltid att få min kuk att bli hård och bultande på nolltid

Jag gillar speciellt när hon festar på stora svarta kukar!

Uuuuhh…jag älskar att se henne suga på stora svarta erektioner och hur hennes vagina och analöppning sedan fylls av dessa pumpande kukar.

Jag tycker att det är så skönt att onanera för Silvia och jag vet att jag inte är ensam om att känna så!

Mmmm….jag kommer att spruta min sperma för Silvia. Önskar jag kunde fylla hennes söta mun med min varma säd!!!
Så vackert

VSOP

Medlem
Kön
Man
Silvia Saint är en riktig porrstjärna. Var med i en ”bok” av Private som jag hade, typ en inbunden årgång. Så det fanns alltid flera olika söta porrtjejer som gillade att visa upp när de fick kuk och sperma.
Tanya Russof var en annan favorit!

Cumbaths

Välbekant medlem
Silvia Saint är en riktig porrstjärna. Var med i en ”bok” av Private som jag hade, typ en inbunden årgång. Så det fanns alltid flera olika söta porrtjejer som gillade att visa upp när de fick kuk och sperma.
Tanya Russof var en annan favorit!
Tanya, ja, hon var en av de första modellerna som jag runkade för via internet. Den här bildserien tog säkert 20 minuter att ladda ned.
https://www.imagevenue.com/view/o?i=77820_Tania_Russof_0324_123_1192lo.jpg&h=img144&l=loc1192
Dial-up modem såklart. Härliga tider! Tålamod var ordet!:LOL::LOL::LOL:

Last edited:
Toppen