Detta onanerar jag till nu aka den ENDA "jag runkar/klittrar nu"-tråden

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Så där ja! En av mina absoluta favoriter just nu är Kristen Scott. En amerikanska som under senare delen av 10-talet var rätt flitig med åtminstone ett 30-40 tal videos, som jag känner till.... Framförallt hennes Girl/Girl-videos funkar för mej. Hon påminner i sin slanka kropp om Anna-Belle Lee, innan hon gick ner sej i missbruk och skåpade till sej fullständigt. Tror inte ABL är kvar i Adult-industrin längre. KS har en ungflickskropp och är begåvad nog att kunna skådespela rätt hyggligt och tillräckligt bra. Det hjälper mej att få en bra historia att njuta mej in i. I detta klippet blir hon förförd av en kvinnlig "Wannabe-massös".
Jo, jag vet hur man ser skillnaden..... ;) Mer om det en annan gång, kanske...... :)
I alla fall, KS får sin lilla fittbit väl behandlad i rikligt med olja av både tunga, läppar, fingrar, handlovar, underarmar, bröstvårtor och en hel patte.....
I min bok är detta 9,5 ståkukar av 10 möjliga. Jag har en del av KS bästa som favoriter på xHamster (Nick där är Indulgence, för den som vill kolla) och runkar ofta med dom som inspiration.

Kristen Scotts lilla fittbit får massage...

Vad tycker ni andra??

Toppen