Dildo av is?

Delurion

Ny medlem
Kön
Man
Hej det är är mitt första inlägg här på sidan och jag tänkte bara dela med mig av något jag nyss kom på att man kanske kunde testa eftersom man får kvinnligt sällskap i veckan,och fattig som man är så hade man inga pengar för att köpa en duglig dildo,så jag letade runt hemma och tänka va *** kan man tänkas göra,så såg jag ett par kondomer som låg och skräpa,så jag tänka hmm jag fyller denna med vatten och sen lägger jag den i frysen och vipps efter ett tag så får har man en engångs dildo av is.

Så tjejer är det något värt att testa?

Zigzag

Medlem
Kön
Kvinna
Hej! Det här är kanske inte mycket till svar men i varje fall lite funderingar. Jag såg en film där isbitar användes som stimulering. Såg ut att vara skönt. Har inte själv provat men tycker däremot att en kall dildo är förkasstlig. Lite emotsägelsefullt kanske men varför inte frysa in lite å se vad som händer. Och du varför en dildo överhuvudtaget ;)

Delurion

Ny medlem
Kön
Man
Hallå där,jo det var det jag tänkte också,eftersom man ser isbitar användas så frekvent,varför inte testa något extra.
Hehe lite extra stimulans bara,självklart kommer det som du tänker på hända också..;)
men tack för svaret

mmmartin

Ny medlem
Kön
Kvinna
hej! mitt första inlägg här på onanera.se.

jag har lattjat lite med is, med en kvinna jag var ihop med. det är häftigt. ett tips: ikea har iskublådor som gör isbitar i alla möjliga former. bland annat långsmala. dem kan man ha mycket kul med!

och när du ändå är där och shoppar, så köp såna där former som man gör isglass i, men häll i bara vatten innan du sätter in i frysen.

sex on the rocks!

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Det vore kanske inte så skönt att stoppa ned snoppen i en hink med isbitar heller ;) Men kanske att dra PÅ kroppen skulle nog vara spännande...

L

Lollo33 (slutar på egen begäran)

Gäst
Jag har lekt lite med isbitar, både på kroppen och på läpparna..även in i fittan o det är hur skönt som helst :p Bör bara inte vara för stora isbitar tycker jag om man ska ha dem i fittan, blir lätt för kallt då *brrr* ;)

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har hört att man inte ska ha isbiten för länge på könet, har hört att en del fått känselbortfall för att det blir för kallt.

Delurion

Ny medlem
Kön
Man
Aha på så vis,jomen visst låter det intressant,men den blir ju rätt
ordentlig om man slänger in lite vatten i en kådis,blir nog bra och så,
men jag håller med,is på kroppen är något speciellt.

moviemaker

Medlem
Kön
Man
Om någon har provat... när man lägger en kondom med vatten i frysen, blir den inte platt på ena sidan och får en vass kant? (bara en "dum" fundering) Eller hur gör ni?

Vad är det för fel med att hänga den i frysen...kanske blir som en "droppe"...vem vet..Kanske riktigt najs.

Själv lockas jag inte av kyla.

So long:cool:

Iceman

Ny medlem
Kön
Man
En fundering.......kan man inte ha en sån där gammal hederlig plast grej som man gjorde egen isglass i förr när det begav sig??? :D

Delurion

Ny medlem
Kön
Man
Om någon har provat... när man lägger en kondom med vatten i frysen, blir den inte platt på ena sidan och får en vass kant? (bara en "dum" fundering) Eller hur gör ni?

Nej faktiskt inte,den blir inte platt på ena sidan om man gör det på rätt sätt
inte heller blir den speciellt vass.

Delurion

Ny medlem
Kön
Man
En fundering.......kan man inte ha en sån där gammal hederlig plast grej som man gjorde egen isglass i förr när det begav sig??? :D

Hehe jo det skulle kunna fungera men dom är ju rätt små,eller har jag fel.
eller vad vet jag..hmm.

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
vad är rätt sätt då???

Jag provade i eftermiddag, den blev platt som en pannkaka på ena sidan och därtill räfflad, efter hyllan i frysen...

Hänga den verkar ju bäst...eller lägg den längst ned i frysen...direkt på insidan av frysen...

Måste bara fråga...användes den räfflade kådis-isglassen? Var det skönt?

Ålder
43
Kön
Kvinna
den användes absolut inte, jag hatar kyla... det var bara att jag var tvungen att prova om det gick... hänger man den blir den ju jättetjock i nederänden, det funkade inte, det syntes redan innan jag frös den...

Kön
Kvinna
Var också tvungen att prova tillverkningen..och som Red sa så funkar det inge vidare...måste nog vara ett hårt plast fodral (kanske en isärplockad vibratorstav?). Tror dock inte jag skulle använda den...blir nog aldeles för kallt därnere...möjligen om man kanske kyler en vanlig dildo ett tag i kylen, så den är lite lagomt kall ibörjan men värms upp eftersom...

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Har lekt en del med is och kan säga att isbitar på kroppen, typ på bröstvårtorna är jättemysigt. Har också testat med isbitar i fittan, men det var så där... man tappar lätt känseln och så drog jag på mig en urinvägsinfektion (inte roligt alls). Så ta det lugnt med isen där nere är mitt tips.

men gärna på brösten och längs halsen och magen...

K

kudden [regler!!!]

Gäst
Var också tvungen att prova tillverkningen..och som Red sa så funkar det inge vidare...måste nog vara ett hårt plast fodral (kanske en isärplockad vibratorstav?). Tror dock inte jag skulle använda den...blir nog aldeles för kallt därnere...möjligen om man kanske kyler en vanlig dildo ett tag i kylen, så den är lite lagomt kall ibörjan men värms upp eftersom...

När jag läser detta, kommer jag att tänka på att det finns ju glas-stavar som är tänkta att användas som dildosar. Dessa kan man lägga i frysen (eller värma i vanliga ugnen) till önskad temperatur. Beroende på tiden, behöver den inte bli lika kall som om man tillverkar en is-dildo. Finns ett antal olika varianter av glasstavar att köpa i min favoritbutik på nätet www.intimprylar.se, men även hos Lastbryggan /Tips

Delurion

Ny medlem
Kön
Man
hehe okej jag tar tillbaks det där,det kanske inte funkar i längden ändå.
aha värt att höra synpunkterna på det iallafall.

Toppen