Vet ingenting direkt om Venus. Men jag tyckte i allafall Sybian var en väldigt trevlig sak. Hade gärna provat mer, men vi fick bara 15 min var för att det skulle räcka med tid. 15 minuter räcker mer än väl för att få en orgrams dock och alla kom ut från sin session väldigt skakis på benen och ett leénde. När det var min tur så bestämde jag mig får att pröva med en dildo liknade inserten. Man kan göra använda den på en hel del olika vis, de flesta valde att rida den och det insertet som inte penetrerade utan bara vibrerade mot klitorisen. Jag tänkte jag skulle pröva den andra för att jag var intresserad av den där "snurrande" effekten.
Måste säga att det kändes rätt fånigt till en början. Det kanske också berodde på att jag satt i ett rum ensam på en onanerings maskin vägg i vägg med de andra deltagarna. Man satt i allafall himla bekvämt på den och när jag slog igång vibrator funktionen så kändes allt rätt (saknade bara någon smaskig film
). Man måste dock vara lite försiktig för att vibratorn på max är det nog få som klarar, oberoende hur kåt jag var så gjorde den bara ont och var obehaglig. Däremot i mitten någonstans så var det behagligt (men det är nog personligt hur man får ställa in den). Jag satt där och red den ett tag innan jag slog på rotationen, och jeezes! Där fick jag min orgasm direkt nästan..den var precis lagom att nå min G-punkt. Hade jag inte bitit mig i tungan så hade jag nog stönad högljudt. Han få en till orgasm innan det knackade på dörren. Kontentan är att det är en rolig maskin och SKÖN maskin, men jag skulle aldrig betala så mycket pengar för det som den kostar. Kan nog säga att INGEN onanerings maskin är värd de pengarna, menar ok den är skön och du får orgasm. Men det är så mycket andra billigare saker du får samma sak av, även händerna kan ju vara tillräckligt!