Dildomaskiner

Rakad19cm

Medlem
Kön
Man
Hej erotique.......
skulle man kunna få en film snutt tro??

väldigt intreserad o fixa en sån till min K K...

Intreserad av rätt så mye..

Snoppis

Ny medlem
Kön
Man
Hej, var ju bara tvungen att kolla på bilderna från fuckingmachines
Mycket upphetsande, skulle själv vilja pröva på detta..Är det någon som har gjort det här?

bikille21cm

Ny medlem
Kön
Man
Jag har en hel cd skiva med fucking machines...
En av tjejerna som håller på är så underbar att man sprutar bara man hör och ser henne leka med maskinerna

Annette

Medlem
Kön
Man
Tror att det jag gillar med bilderna är att man får se en massa upphetsade tjejer hålla på, och att inget är "i vägen" (t ex en kille - inte för att det är ngt fel på killar... :) )

pc_

Ny medlem
Kön
Man
Har sett en hel del filmer med dildomaskiner från cdgirls.com
Det som tänder mig är att tjejerna verkar njuta så enormt. De bara ligger och tar emot. Vet att det finns maskiner även för killar, men de intresserar mig inte så mycket.
Min flickväns favoritställsning är när hon sitter på mig och juckar. Brukar fantisera om henne på en Sybian. Den gör precis det hon tycker om, men jag tror inte hon skulle "tända" på en maskin...
Hur som helst är det kul med sexsaker. Skulle vara intressant om det gick att hyra dessa dyra maskiner för en helg. Läste att det går i England. Någon som är intresserad av affärsidén?

Kön
Kvinna
Sybian är en väldigt trevlig maskin men VÄLDIGT dyr. Tycker kanske inte den kan jämföras med många av de saker som fanns på websidan, de är lite mer extrema tycker jag. Det roliga med sybian är att partnern kan ha kontrollen :-D

Kön
Kvinna
Jo jag har privat på ett dildoparty (alla fick prova enskilt i ett privat rum om de ville). Skulle jag köpa den? Kanske om jag hade pengar, men jag tänker inte lägga ut 15 000 på en sexleksak oberoende hur bra den är.

pc_

Ny medlem
Kön
Man
Jag har letat efter info om Sybian i Sverige utan resultat.
Vem arrangerade det dildopartyt?

De vill jag gärna veta mer om.
Sen får du gärna berätta om hur den var. En recension kanske.

Kön
Kvinna
Bör nämnas att det var när jag bodde i USA under ett halvår. Kan nog kanske vara svårt att få tag på information from svenska källor.

Jag kan återkomma med en recension senare, orkar inte skriva just nu skall snart nanna.

Kön
Man
Det borde vara full möjligt för den händige att konstruera en fullt duglig maskin för en betydligt mindre summa pengar... funderar allvarligt att bygga en själv faktiskt ;)

pc_

Ny medlem
Kön
Man
Tänkte nästan det, Maree. Har läst nåt om andra som testat den på liknande ställen i USA.
Ser fram emot att läsa vad vad du har att säga om den.
Är själv mycket tveksam till att köpa den manliga varianten Venus, pga priset även om det bara ligger runt hälften.
Verkar vara ganska kraftfull Sybian? Du får berätta helt enkelt.

Kön
Kvinna
Vet ingenting direkt om Venus. Men jag tyckte i allafall Sybian var en väldigt trevlig sak. Hade gärna provat mer, men vi fick bara 15 min var för att det skulle räcka med tid. 15 minuter räcker mer än väl för att få en orgrams dock och alla kom ut från sin session väldigt skakis på benen och ett leénde. När det var min tur så bestämde jag mig får att pröva med en dildo liknade inserten. Man kan göra använda den på en hel del olika vis, de flesta valde att rida den och det insertet som inte penetrerade utan bara vibrerade mot klitorisen. Jag tänkte jag skulle pröva den andra för att jag var intresserad av den där "snurrande" effekten.

Måste säga att det kändes rätt fånigt till en början. Det kanske också berodde på att jag satt i ett rum ensam på en onanerings maskin vägg i vägg med de andra deltagarna. Man satt i allafall himla bekvämt på den och när jag slog igång vibrator funktionen så kändes allt rätt (saknade bara någon smaskig film :p). Man måste dock vara lite försiktig för att vibratorn på max är det nog få som klarar, oberoende hur kåt jag var så gjorde den bara ont och var obehaglig. Däremot i mitten någonstans så var det behagligt (men det är nog personligt hur man får ställa in den). Jag satt där och red den ett tag innan jag slog på rotationen, och jeezes! Där fick jag min orgasm direkt nästan..den var precis lagom att nå min G-punkt. Hade jag inte bitit mig i tungan så hade jag nog stönad högljudt. Han få en till orgasm innan det knackade på dörren. Kontentan är att det är en rolig maskin och SKÖN maskin, men jag skulle aldrig betala så mycket pengar för det som den kostar. Kan nog säga att INGEN onanerings maskin är värd de pengarna, menar ok den är skön och du får orgasm. Men det är så mycket andra billigare saker du får samma sak av, även händerna kan ju vara tillräckligt!

pc_

Ny medlem
Kön
Man
Intressant att läsa ett omdöme av en svensk, tack!
Har själv bott där ett år. Priset känns orimlig, håller med! Vad jag har läst kan den ju träna upp orgasmförmågan ohc känsligheten när den används regelbundet. Kanske är det som gör den värd sitt pris för de som väljer att köpa den, vad vet jag.
Kanske har den blivit billigare när villalånen är betalda lagom till pensionen, kanske kan vara något då, vem vet. :)
Tills dess får man väl hoppas att någon börjar med uthyrning även i Sverige...
Affärsidé någon?

ichabod

Ny medlem
Kön
Man
Jag skulle kunna tänka mig att köpa en Sybian och hyra ut, men det skulle vara lätt problematiskt att skicka en sån stor grej med posten till den som ska hyra. Finns nog inte tillräcklig marknad i en stad, eller? Övertyga mig gärna.

pc_

Ny medlem
Kön
Man
Tyger:
www.sybian.com
En enormt kraftfull vibrator...
Står mer på sidan.

ichabod:
Det kanske gäller att få några att testa som tycker om den och sedan börjar rekommendera den.
Annars kanske det vore något för ett hempartyföretag. Det var ju där den dök upp för Maree.
Alla affärsidéer är chanstagningar... Var bor du förresten? (om inte exakt så ungefär?)

Toppen