Dildotråden - där du berättar hur du onanerar och har sex med dildo

JossanQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ett sexigt par som jag har tittat på mycket där mannen verkligen njuter av stora strapon. Kvinnan verkar njuta lika mycket av att knulla honom. Jag köpte en dildo som är med i en av filmerna och den är stor! Är imponerad av hur mannen lyckas ta hela då jag själv hittills endast klarar en 2/3-del. Men den är riktigt snygg och den slinker in allt djupare för varje gång jag använder den.
Har följt Lady Pegasis länge på ph, riktigt imponerande av killen. Vi är rätt avancerade också, men inte i närheten av dom.

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
När man bodde hemma hände det att man provade några av mammas leksaker, mest nån buttplug men också mindre vibrator. Inte fått tummen ur att köpa på mig några egna ännu men det kommer!
Dags att få tummen ur och ägna dig åt härliga dildolekar.:) Själv provade jag syrrans dildo på den tiden man bodde hemma. Senare använde jag hustruns men tyckte de var för små. Nu för tiden har jag egna och älskar att leka med dem när inte hustrun är hemma.

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Brukar värma upp med buttpluggs för att sen fortsätta med en dildo i naturilg storlek som har sugpropp.Fäster den på kylskåpsdörren och blir skönt påsatt bakifrån eller på en stol så jag kan rida den.Ska framöver träna mer så jag får in lite grövre doningar.

Flitigt bisexuell

Välbekant medlem
Kön
Man
69a med dildo...
Ikväll hade jag och en skön man sex. Vi knullade och sög. En av höjdpunkterna var när han sög mig längre med min Nexus Stimul8 i mig. Efter ett tag låg vi i 69a där han dessutom hade min dildo i sig. Vi njöt maxat.
Nästa gång tror jag jag ska ha min den på/i mig när jag knullar honom. Det är magiskt

Toppen