Hotell i helgen, jag hade en kort svart klänning så man såg mina stay-ups. Min kille hade kostym, vi käkade gott och sen upp på rummet. Där lekte vi att jag var en Prostituerad-lyx som han tog med sig upp på rummet. Blev rätt hårt och brutalt. Han knuffade ner mig att sitta på sängen och jag tog fram hans kuk, sög den gott med hans händer på mitt huvud. Han började knulla mig i munnen och kommenterade att jag var en duktig flicka.
Sen knuffade han ner mig på sängen, vred runt mig på alla fyra, drog upp min klänning och ner med mina trosor och började knulla mig hårt bakifrån. En skön grej var att jag började jucka emot men då fick jag en ordentlig dassk och tillsägelse att vara still, "det är jag som knullar nu så stå still slyna!"
Han knullade mig tills han sprutade i mig, jag fick resa mig upp, niga och tacka, gick in på toaletten och fixade till mig. Ut i rummet igen och jag känner att rollspelet inte försvunnit, så jag niger och tackar för stunden, sen lämnar jag rummet för jag skall ju ner till baren igen och ragga mer kunder *skrattar*....tog ett glas vin och gick upp till rummet igen och då va han stenkåt...massa skön sex den natten