alla har väl idé om en drömdate, även om ni inte r singlar så r det fullt tillåtet att dajta sin partner... för att liva upp förhållandet
Men hur ser er drömdate ut?
Men doc det vet du ju redan..
En fika med dig..på ett mysigt café..sedan...ja du vet
alla har väl idé om en drömdate, även om ni inte r singlar så r det fullt tillåtet att dajta sin partner... för att liva upp förhållandet
Men doc det vet du ju redan..alla har väl idé om en drömdate, även om ni inte r singlar så r det fullt tillåtet att dajta sin partner... för att liva upp förhållandet
En fika med dig..på ett mysigt café..sedan...ja du vet
Jag utgår ifrån att du inte menar att man skall beskriva utseendet på sin drömdatealla har väl idé om en drömdate, även om ni inte r singlar så r det fullt tillåtet att dajta sin partner... för att liva upp förhållandet
Det finns ju många varianter beroende på årstid men en utflykt/picknick till badstranden/badhuset eller svampskogen under dagen. Sedan hem och duscha för att sedan äta en god middag hemma eller ute. Därefter gärna en danskväll med många bugglåtar
Jag ska vara lite tråkig och säga att det inte beror så mycket på vad man hittar på utan snarare hur bra man kommer överens med den man dejtar. Om personkemin är rätt kan nästan vadsomhelst vara bra. En heldag ihop med en person man funkar bra med, en kombination av mys, skoj, skratt och gosande skulle vara en alldeles alldeles underbar dejt.
Nån som är sugen?
Jag ska vara lite tråkig och säga att det inte beror så mycket på vad man hittar på utan snarare hur bra man kommer överens med den man dejtar. Om personkemin är rätt kan nästan vadsomhelst vara bra. En heldag ihop med en person man funkar bra med, en kombination av mys, skoj, skratt och gosande skulle vara en alldeles alldeles underbar dejt.
Nån som är sugen?
Nån som är sugen?
Jag kunde inte ha sagt det bättre själv! Aktiviteten spelar inte så stor roll så länge personligheten stämmer- då kan man sitta i en hiss som fastnat o ha trevligt typ!
Jag kunde inte ha sagt det bättre själv! Aktiviteten spelar inte så stor roll så länge personligheten stämmer- då kan man sitta i en hiss som fastnat o ha trevligt typ!Jag ska vara lite tråkig och säga att det inte beror så mycket på vad man hittar på utan snarare hur bra man kommer överens med den man dejtar. Om personkemin är rätt kan nästan vadsomhelst vara bra. En heldag ihop med en person man funkar bra med, en kombination av mys, skoj, skratt och gosande skulle vara en alldeles alldeles underbar dejt.
Nån som är sugen?
Jag kunde inte ha sagt det bättre själv! Aktiviteten spelar inte så stor roll så länge personligheten stämmer- då kan man sitta i en hiss som fastnat o ha trevligt typ!Jag ska vara lite tråkig och säga att det inte beror så mycket på vad man hittar på utan snarare hur bra man kommer överens med den man dejtar. Om personkemin är rätt kan nästan vadsomhelst vara bra. En heldag ihop med en person man funkar bra med, en kombination av mys, skoj, skratt och gosande skulle vara en alldeles alldeles underbar dejt.
Nån som är sugen?
men det var inte det som tråden startades för
klart att det underlättar om det finns personkemi
men det underlättar oxå om man har nåt socialtglidmedel, vilket jag tycker att alkohol ska så långt så möjligt undvikas.
t ex om jag skulle träffa den underbara personen som Skeda skulle jag välja ett bra & mysigt fik, lagom publik för att båda skulle känna sig säkra
men samtidigt lagom mysigt för att vi skulle lära känna varandra, våga släppa in den andra.
det handlar om att miljön ska ge en jämnställd ställning, ni förstår vad jag menar:
Skulle av någon anledning inte funka kan man tacka för sig på ett enkelt & smidigt sätt & bege sig.
Funkar det i en lagom 'publik' miljö så kan man gå vidare till en mer privat miljö..
Det är väl om det funkar, som man kan ta kontakt med hissmontören så att han fiaxar ett stopp