Du ger mig min morgon...

FridaA

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Jag hör hur din väckarklocka ringer...
Du grymtar till och jag känner i sängens rörelser hur du sätter dig upp i sängen. Det är tyst i sovrummet, det enda som hörs är dina andetag...
Jag fortsätter att "sova"...

Sängen gungar till och jag känner ditt hår mot mitt ansiket, din varma andedräkt mot mina läppar. Du kysser mig lätt på mun. Jag vill besvara dina läppars beröring, men jag fortsätter att "sova"...
Du fortsätter kysa mig lätt, på mun, på kinderna och på min panna. Dina händer blir plötsligt varse på min sömnvarma hud. En hand som med lätta smekningar rör sig från min panna, ner till mina kinder, vidare ner på min hals. Rörelsen stannar upp för ett par sekunder, som om du inte riktigt vet vad du vill härnäst?
Jag fortsätter att "sova"...
Sängen gungar åter till och jag känner hur du kryper närmare mig. Mitt täcke lyfter för ett ögonblick, en kall känsla som snabbt byts ut mot den mer behagliga känslan av din varma, nakna kropp som försiktigt trycks mot min. Din hand rör sig nu sakta ner från min hals och ner mellan mina bröst. Din andhämtning ökar, jag känner dina varma andetag mot mitt öra.
Jag fortsätter att "sova"...

Din hand smeker sig sakta runt mina bröst, ner över magen för att sedan röra sig upp mot mina bröst igen. Du pressar dig om möjligt ännu närmare mig och jag kan känna ditt underliv mot min hand som vilar mot madrassen. Din hand har nu cirkulerat runt mina bröstvårtor och jag känner hur de blir allt styvare. De längtar efter beröring, jag längtar efter mer beröring.
Jag fortsätter att "sova"...
Din hand rör sig nu neråt, från brösten och ner över magen. Samtidigt känner jag hur dina läppars beröring från mitt öra och de lätta kyssarna förflyttar sig neråt min hals i samma takt som din hand över min mage. Mitt hjärta börjar slå snabbare. Hör du det? Känner du det?
Dina läppar stannar upp. Din hand försvinner! Nej! Jag vill ha mer!
Jag fortsätter att "sova"...

Nu gungar sängen till rejält, jag känner hur du förflyttar din kropp, från sidan av mig till ovanpå, men ändå inte. Jag känner doften av ditt hår, doften av din kropp, värmen från din kropp, bara ett par eller två centimeter ovanför min. Ditt hår kittlar mig lite på munnen när jag märker hur du kommer mig närmre igen. Dina läppar mot min hud. Dina lätta kyssar blir mer intensivare då de rör vid min ena bröstvårta. Jag känner hur din tunga sakta och försiktigt petar lite min nu stenhårda bröstvårta. Jag biter mig i läppen för att inte släppa fram min flämtning.
Jag fortsätter att "sova"...
Samtidigt som din tunga rör sig fortare och fortare runt min bröstvårta, känner jag hur din ena hand stryker sig lätt från mina lår och upp. Den hamnar slutligen precis mitt på mitt underliv. Jag känner hur mitt hjärta slår snabbare igen. Det pulserar liksom genom hela kroppen och ner till underlivet, där den får varenda känselspröt i min kropp att vakna till liv. Jag får allt svårare att kväva mina flämtningar. Den varma känslan från nederdelen av magen sprider sig och ett svagt pirrande uppenbarar sig och fortplantar sig i mitt underliv. Din hand ligger stilla för ett ögonblick, medan dina läppar fortsätter att reta mina bröstvårtor.
Jag fortsätter att "sova"...

Så, lika plötsligt som underbart, känner jag hur dina fingrar letar sig sakta men bestämt sig in i mig. Min kropp välkomnar dig och dina fingrar för de glider med lätthet in, inuti mig, bara lite, men precis så pass att jag nu inte kan låta bli att stöna till. Lika plötsligt som du hittade in, lika plötsligt försvinner du ut. Istället känner jag hur dina läppar och din tunga sakta drar sig ifrån mina bröst och neråt över min mage.
Ditt hår kittlar lite mot mina bröst, när ditt huvud och dina läppar fortsätter sin färd neråt. Det bultar försiktigt i mitt underliv. Av förväntan, av upphetsning.
Jag fortsätter att "sova"...
Ditt huvud är nu precis ovanför mit underliv. En förväntan av beröring får min kropp att ofrivilligt röra på sig lite. Dina läppar är precis ovanför mitt underliv. När jag känner den lätta beröringen mot mina svullnade blygdläppar kan jag inte låta bli att ge ifrån mig ett svagt kvidande ljud. Du vet vad jag vill ha! Jag vill nu! När så din tunga sakta men bestämt trycker sig mot min klitoris vill jag bara ta tag i dig och stöna så högt jag bara kan. Men jag får tillräckligt mycket styrka att bara vänta ut dig. Din tunga rör sig runt klitoris, sakta sakta, för att sedan öka takten. Jag flämtar till och mitt underliv pressar sig uppåt då du för in dina fingrar inuti mig samtidigt som din tunga fortsätter i sitt tempo.
Jag "sover" inte längre...

Jag tar tag i ditt huvud med mina händer och pressar ner det samtidigt som mitt underliv spänner sig uppåt i en båge. Jag kan inte låta bli att ge ifrån mig ett högljutt stönande då jag känner hur den varma, pirrande vågen av orgasm sköljer över mig och får mig att darra och krampa till...
Efter vad som känns som ett par timmar istället för sekunder, försvinner så sakta vågen och dess underbara orgasm. Ditt huvud letar sig fram under mitt täcke och jag ser ditt strålande leende, dina glittrande ögon och dina fuktiga läppar. Du säger Godmorgon! och så reser du dig upp och går ur sängen. Jag ligger kvar medan min kropp åtehämtar sig och jag njuter, jag njuter verkligen av att det är morgon, en ny dag, en ny dag med dig!

Älskar dig J!
 

Knoppen

Medlem
Kön
Kvinna
Det var en upphetsande och erotisk upplevelse att få läsa din novell

Jag blev helt uppfylld av känslorna som du lyckades förmedla så bra:oops::oops::p
 
Toppen