Köpte du därifrån eller har du någon annan docka?(första inlägget)
Jag skaffade en docka för ett tag sedan.
Fotade ganska mycket. Tyvärr så var jag tvungen att göra en längre jobbrelaterad resa så nu bor hon i källaren.
Vad ni gör så håll er borta från docklandet.se man får inte det som är på bilden (även om det är ok docka) och dom håller inte leveranstider och ljuger en rakt i ansiktet.
Ska man ha en docka så var beredd att lägga tid på den, greja med kläder osv. Ska man bara ha en runkleksak så finns billigare (och lättare).
Jag köpte därifrån. När leveransen gått tre veckor över tid så ville jag häva köpet men fick svar att det blivit fel i beställningen och nu var den på väg. Så jag väntade. Efter ytterligare veckor (2ish) så var dom tvugna att beställa från Polen. Runt 7 veckor efter beställning så kom det paket från Kina.Köpte du därifrån eller har du någon annan docka?
Ja det där känns ju inte alls proffsigt.Jag köpte därifrån. När leveransen gått tre veckor över tid så ville jag häva köpet men fick svar att det blivit fel i beställningen och nu var den på väg. Så jag väntade. Efter ytterligare veckor (2ish) så var dom tvugna att beställa från Polen. Runt 7 veckor efter beställning så kom det paket från Kina.
Dom skriver att dom har eget lager, det har dom INTE!
Antagligen så beställer dom från Kina till din adress. Letar man runt på dockforum så hittar man liknande historier.
Jag är nöjd med dockan, men det var inte vad jag beställde. Och att dom inte kan vara ärliga är så jädra kass.
I mitt fall så var jag inte ens i Sverige när en 22kg docka levererades till min dörr.
Och oh, det stid ganska tydligt på paketet vad som var i.
Jag köpte därifrån. När leveransen gått tre veckor över tid så ville jag häva köpet men fick svar att det blivit fel i beställningen och nu var den på väg. Så jag väntade. Efter ytterligare veckor (2ish) så var dom tvugna att beställa från Polen. Runt 7 veckor efter beställning så kom det paket från Kina.
Dom skriver att dom har eget lager, det har dom INTE!
Antagligen så beställer dom från Kina till din adress. Letar man runt på dockforum så hittar man liknande historier.
Jag är nöjd med dockan, men det var inte vad jag beställde. Och att dom inte kan vara ärliga är så jädra kass.
I mitt fall så var jag inte ens i Sverige när en 22kg docka levererades till min dörr.
Och oh, det stid ganska tydligt på paketet vad som var i.
Den jag köpte hadde de på sitt lager men den kom från Polen men leveransen tog mindre än en veckaDe har ju visst ett eget lager, besökte dom själv förra månaden. Minst 100 dockor nedpackade och över 70 st uppställda i show room. Vad stod det på paketet då? Det stod "Erection strictly forbidden" på min Zelex-dockas kartong Men inte hela världen.
Den jag köpte hadde de på sitt lager men den kom från Polen men leveransen tog mindre än en vecka
Någon som har testat? Jag satt och letade lite och hittade denna som gjorde mig riktigt kåt:
https://truelovedoll.se/products/lacey-140cm
Känns som ett ganska bra pris också jämfört med vissa som kostar nästan 30 000kr..
Liten och petite sexig docka...
Hoppas den dyker upp snabbt och hoppas att den är riktigt skön att knulla! Den rumpan alltså! Mmh!Jag beställde iallafall den dockan. Jag har fått trackingnummer iallafall så det verkar ok hittills. Återkommer med svar här eller kanske en recension när den kommer fram. Hoppas det går bra..
Jag beställde iallafall den dockan. Jag har fått trackingnummer iallafall så det verkar ok hittills. Återkommer med svar här eller kanske en recension när den kommer fram. Hoppas det går bra..