fjongj
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Det kommer, skickad igår. Det finns risk för att jag låser in mig nästa helg med en lång spellista och hel hel del glidmedelHärligt! Väntar på bilder och din recension!
Det kommer, skickad igår. Det finns risk för att jag låser in mig nästa helg med en lång spellista och hel hel del glidmedelHärligt! Väntar på bilder och din recension!
Det kommer, skickad igår. Det finns risk för att jag låser in mig nästa helg med en lång spellista och hel hel del glidmedel
Tänk om man haft en sån docka när man var typ 18 år och kuken var mer hård än slak. Och man kunde få stånd snabbt, räckte att bläddra i en porrtidning så stod kuken som ett spett!
Fick du se bilder på dockan?Synd att man är lite blyg. För ett tag sedan fick jag ett pm från en som erbjöd mig att knulla hans docka mot att han fick filma. Hade han nöjt sig med att se på hade jag nog inte bangat.
Ja! Hon såg ut som en riktig porrbrud med riktigt stora bröst, porriga underkläder och naturligtvis hårlös fitta.Fick du se bilder på dockan?
Synd att man är lite blyg. För ett tag sedan fick jag ett pm från en som erbjöd mig att knulla hans docka mot att han fick filma. Hade han nöjt sig med att se på hade jag nog inte bangat.
Det är ju just det... Vore inte så kuk att den blir viral.Synd! Men förstår, man vet ju inte vart den filmen hamnar.
kul, inte kuk naturligtvisDet är ju just det... Vore inte så kuk att den blir viral.
Är ju en sak om det är en person man känner väl och litar på. Hade varit rätt hett att ha en film själv där man knullar en docka.Det är ju just det... Vore inte så kuk att den blir viral.
Så sant, en helt annan sak.Är ju en sak om det är en person man känner väl och litar på. Hade varit rätt hett att ha en film själv där man knullar en docka.
Funderar på att unna mig en Josefine som present till mig själv när jag fyller år.
Som någon tidigare skrev: bättre knulla en docka än inte alls.
Eller ännu hellre en skön knullvideo...Vill också läsa en recension. Gärna med bilder.