Hur en kvinnas sköte ser ut, är väl egentligen av fullständigt obetydelsehet? Sålänge man vet hur hon fungerar och hur man tillfredställer det hon har, så är det ju kanon.
...
Men för att skriva om penisstorlek som ni pratar om här kan jag ju säga, att jag ofta får höra ifrån tjejer att storleken har betydelse. Ingen som vill ha en liten säger dom. Det ställer ju vissa krav känns det som, och ibland när man "får chansen" att ha sex, så kommer det tänkandet fram. Och psykiska problem uppstår. Och det i sin tur leder till fysiska problem, närmare bestämt nere i själva flaggstången. Den vill inte ställa sig, pga man känner sådan prestasionsångest, och tänker att man inte duger till. Man tror att tjejen inte kommer känna något och man blir lite nere.
Vet inte hur många som känner igen sig i detta, men jag gör det defenetivt tyvärr.
Har även hört tjejer snacka om när dom haft sex med nån kille och dom frågar hur han var. Så hör man kommentarer "han var så dålig, fattar du vilken liten snopp han hade. Kändes ingenting med den lilla masken" osv osv. Så visst tror jag storleken spelar roll.
Jag kom på Slapphänt