e den stor?? och hur stor ska den va?

Kön
Man
Hm, som sagt var så skulle jag gärna "kapa" min till runt 15-17 cm kanske. Men jag har fått den här kuken och kapa går ju inte så jag får dras med min kuk...

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]

Kingen

Medlem
Kön
Man
runkaärskönt: 16 centimeter vore perfekt, skulle vilja behålla grovleken så att jag isåfall skulle ha en 16x16cm kuk. ;)

Kön
Man
Ja, tjejerna verkar ju gilla runt 15-16 cm. Men man får acceptera hur man ser ut. Det är ju samma sak för dig "Kingen", du kan ju inte hjälpa att du fått en stor kuk.

Det jag inte riktigt förstår är de som har kanske 15-16 cm kuk och håller på med en sådan penissträckare.

Å andra sidan är väl kuklängd ungefär som bröststorlek. Vissa avgudar kvinnor med gigantiska bröst medan andra dreglar när de ser bröst som är små och toppiga.

Hur lång har du slak då "Kingen"? Jag har runt 13 cm. Om man har lång slak så växer den inte så mycket vid stånd har jag för mig.

Rödluvan:

Hur lång är medellängd på en kuk för din smak? Du har ju berättat i andra trådar att du gillar att suga kuk. Är det någon nackdel med lång kuk då?

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]

Kingen

Medlem
Kön
Man
Jag har ca 11 cm slak, så det stämmer det du skriver - min blir dubbelt så stor vid stånd. Fast det syns att den är grov även slak, finns på bild i slakt tillstånd i "Storlek med bild" förresten.. :D

Penissträckare är larvigt, det är bara män som bryr sig om kukens storlek. Kvinnor bryr sig inte ens hälften så mycket, om ens det.

Folk tror så mycket...

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Runkaärskönt:

Svår fråga, har aldrig bett om att få mäta. Men jag tycker om när jag kan suga, ja, ta in hela kuken i munnen, utan att få kväljningar. Långt ner halsen har jag ännu inte klarat av, så ja skulle gissa på ca 15-16 cm.

Jag vet inte om jag vill gå så långt som att säga att det är en nackdel med stor kuk, men jag vet att jag föredrar när jag kan handskas till fullo med den... Men smaken är som tur är olika!!

Kön
Man
Rödluvan:

Nej någon mätning förstår jag att du inte gjort. Skulle se ut det om du tog fram en linjal, mäter och för protokoll ;)

Ja det är tur att smaken är olika! Viktigast är ändå att man hittar någon att bry sig om och ha sex med tycker jag.

Kingen:

Jaså du har inte mer än 11 cm slak. Jag som inbillade mig att de som har stor kuk i princip alltid har lång även slak. OK, då har jag fått mer inblick i det också.

Jo du har rätt i att det nog bara är män och kanske ett fåtal kvinnor som bryr sig om penisstorlek. Att jämföra och mäta är nog en ytterst manlig grej. Går väl tillbaka till stenåldersmänniskan antar jag. Typ att den som hade störst kuk blev hövding eller nåt i den stilen.

Rödluvan och Kingen:

Jag kom en på en sak som är på tapeten just nu. Jag har hört talas om att vissa kvinnor förminskar/skönhetsopererar sina blygdläppar eftersom de är för stora eller har "fel" form. Har ni hört talas om det? Påminner ju starkt om männens fixering vid kukstorlek, inte sant!

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
runkaärskönt:

Hos mig är det ju dessutom så att det är min partners kuk jag kommer i kontakt med och det är då den som är perfekt för mig! Byte av partner, byte av favoritkuk!!;)

Har aldrig varit tillsammans med någon och innerst inne önskat att hans kuk skulle se ut på något annat sätt än vad den gör.

Har hört talas om detta med skönhetsopeationer av blygdläppar, men är inte så insatt i ämnet. Så en fråga till er killar, spelar det någon roll? Är det ren visuell skillnad, eller blir det skillnad rent praktiskt också?? Inte ens funderat på detta förut måste jag ju säga! Så man ska inte bara gå omkring och ha komplex för ina bröst, nu är det blygdläppar också??? Ojoj, va jobbigt hela samhället är mot sitt folk!!

Hmmm, denna diskussion kommer ju helt ifrån ämnet, kanske skapa en ny tråd... Vilka komplex finns det egentligen och varför har vi dem???

Kön
Man
Vad roligt att läsa ditt resonemang om kukstorlek Rödluvan, det låter väldigt positivt!

"Byte av partner, byte av favoritkuk!!"

Ja då säger jag så här: "Byte av partner, byte av favoritfitta!!"

Nog bäst att skapa ny tråd om blygdläppar. Jag kan i alla fall säga att jag inte bryr mig ett dugg om hur fittan ser ut. Huvudsaken är att kvinnan är trevlig och gillar att ha sex.

Kingen, du får svara på mitt inlägg så kommer vi tillbaka till ämnet om kukstorlek.

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Hur en kvinnas sköte ser ut, är väl egentligen av fullständigt obetydelsehet? Sålänge man vet hur hon fungerar och hur man tillfredställer det hon har, så är det ju kanon. :) ...

Men för att skriva om penisstorlek som ni pratar om här kan jag ju säga, att jag ofta får höra ifrån tjejer att storleken har betydelse. Ingen som vill ha en liten säger dom. Det ställer ju vissa krav känns det som, och ibland när man "får chansen" att ha sex, så kommer det tänkandet fram. Och psykiska problem uppstår. Och det i sin tur leder till fysiska problem, närmare bestämt nere i själva flaggstången. Den vill inte ställa sig, pga man känner sådan prestasionsångest, och tänker att man inte duger till. Man tror att tjejen inte kommer känna något och man blir lite nere.

Vet inte hur många som känner igen sig i detta, men jag gör det defenetivt tyvärr.

Har även hört tjejer snacka om när dom haft sex med nån kille och dom frågar hur han var. Så hör man kommentarer "han var så dålig, fattar du vilken liten snopp han hade. Kändes ingenting med den lilla masken" osv osv. Så visst tror jag storleken spelar roll.

Jag kom på Slapphänt :)

Kingen

Medlem
Kön
Man
Runkaärskönt: Jo, det stämmer att vissa kvinnor (väldigt, väldigt få) opererar blygdläpparna. Det är sällsynt, men det finns dom som har väldigt stora blygdläppar -så att det stör dom, så då är det väl ok att göra nåt åt det. Precis som med tjejer som har för stora bröst och får ont i ryggen, och förminskar dom genom ett ingrepp.

Och nej, storlek slak har inget med storleken vid stånd att göra. Fast en riktigt liten slak kuk blir sällan mycket större - det bör nog synas på hur mycket löst hängande hur som är på kuken.

Tar fräckt min egen kuk som exempel, tycker det syns att den har "potential" att växa när den är slak - mycket hud och rätt grov, fast inte mer än 11 cm lång på bilden, växer till det dubbla..

http://i3.photobucket.com/albums/y74/ki ... ngen01.jpg

Och tjejer bryr sig mycket, mycket mindre om kukens storlek än vad killar tror. Så är det. Huvudsaken är att den sitter på en kille dom gillar och tänder på. ;)

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Det brukar vara så att de som har en mindre kuk slak växer mer vid stånd än de som har en större slak.

"Fördelen" med att ha en lite mindre är att hon kan ta hela i munnen, till roten, utan att få kväljningar. Sen kanske det är större chans att man får ha analsex med en mindre, jämfört med om man har en bamsekuk.

With proper care, the FleshLight will last a lifetime.

Kingen

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Glimmer

Det brukar vara så att de som har en mindre kuk slak växer mer vid stånd än de som har en större slak.

"Fördelen" med att ha en lite mindre är att hon kan ta hela i munnen, till roten, utan att få kväljningar. Sen kanske det är större chans att man får ha analsex med en mindre, jämfört med om man har en bamsekuk.

Japp, det du skriver är helt sant. Jag har aldrig fått min kuk "deep throatad", och har bara haft analsex en handfull gånger, den är för avskräckande och stor.

Så var glada ni som har vanliga hederliga kukar.. önska inte större.

Kön
Man
Det verkar vara både för- och nackdelar med stor respektive "normal" kuk. Kanske mest fördelar med en normalstor verkar det som (t ex kan bottna vid samlag, kvinnan kan suga djupare osv)

Men däremot verkar de flesta tjejer inte vilja ha för liten kuk som "BamseMannen" skriver. Vad som räknas som liten kuk kan jag inte avgöra exakt för det finns väl olika uppfattningar. Om jag gissar så kanske det är under 10 cm vid stånd.

Och de män/killar som har så kallade "mikropenisar" (kanske max ett par cm vid stånd) har väl tyvärr inte så stor chans hos någon kvinna!? Men de männen får väl oftast hjälp på något sätt genom t ex operation.

Så visst måste storleken ha betydelse om det rör sig om jättelånga penisar, väldigt tjocka eller extremt små.

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Om man har en lång kuk så kan man komma åt livmodertappen och det ska visst inte vara så skönt för tjejerna. Tror att grovleken är viktigare än längden. Har man lite mindre får man kompensera med tunga och fingrar. Det är väl ganska ovanligt att tjejer får orgasm bara av in-ut i fittan.

Kön
Man
Jo du har rätt Glimmer, det är inte penetreringen som är viktigast utan helheten.

Kingen

Medlem
Kön
Man
Grovlek är absolut mer uppskattat än längd, utan tvekan!

Kolla bara på alla omröstningar som hållits på www.girlscorner.nu, där tjejer röstar på den kuk dom gillar mest på bild - har själv faktiskt varit med och tävlat hela två gånger - kom sist en gång, trea andra gången. Det är alltid normallånga grova kukar som vinner. Överlägset.

En "liten" kuk är väl typ under 10cm, allt över det är normalstort, över 18cm är stort, över 22 är ovanligt stort, bara 1-2% beräknas ha det. Minsta kuken som uppmätts var 2cm, en mikropenis som det kallas.

Jag har pluggat kuk-linjen på högskola.. [^]

Kön
Man
25 procent av jordens män har 15 cm i längd och 9 cm i omkrets, allt däröver kan betraktas som stort. Ju längre penis desto mer sällsynt. Till exempel utgör de som har 20 cm och däröver bara 0.5 procent av den manliga befolkningen. Med andra ord: you're huge!

M D

Toppen