Efter omskärelsen...

Cuterik

Ny medlem
Kön
Man
Efter mer är 3 veckor hållet ärret för en smårunk även om du (som jag) blivit stramt omskuren! Jag gjorde det första gången med glid redan efter mindre än 14 dagar -- det behövs liksom inte så mycket förrän det blir en explosion! Hur spänd har huden blivit på dig?

newbadboy

Medlem
Kön
Man
Hur spänd har huden blivit på dig?

Det får jag väl veta först efter att jag dragit min första runk! Tycker dock att kirurgen har fäst huden på undersidan rätt så högt upp, så det blir som en sorts kudde där på undersidan. Men man får väl vänta i sex månader för att få se slutresultatet, och förresten, kan man knulla så får det duga!

newbadboy

Medlem
Kön
Man
Fast innan jag hoppar på en tjej bör jag nog först lära mig att leva med mitt nya redskap. Kanske borde köpa en Fleshlight för att vänja mig vid den nya känslan...

bbboy

Medlem
Kön
Man
Mitt största problem under läkningstiden var bandaget som hela tiden fastnade i saker och ting, så när man skulle ta bort det så följde saker med, så att säga.
Hur mår du nu då?
Har allt gått väl?

newbadboy

Medlem
Kön
Man
Jag har börjat att onanera igen...tror jag. Går inte utan glidmedel, och även med glidmedel måste man vara försiktg med var man greppar. Några timmar efteråt känns det lite ömt, och det känns lite obehagligt att gå omkring i kalsonger (!). Ska det vara så eller bör jag sluta och återuppta aktivitet ett lite längre tag framöver? Är rädd för att jag ska utsätta snoppen för onödig skada. Men å andra sidan lär jag inte komma någonstans om jag bara låter den hänga där, har ju gått drygt tre veckor nu! Jag kan dock ännu se stygnen, och kanske är det det som gör att det känns ömt därnere efteråt. Frågan är om jag ska uppsöka VC för att ta bort dem eller bara skita i det och låta tiden göra sitt. Gillar inte tanken med att en läkare håller på med en tång runt mina ädla delar.

PS. Har endast onanerat igår och förigår DS.

oscarboy

Medlem
Kön
Man
Jag har börjat att onanera igen...tror jag. Går inte utan glidmedel, och även med glidmedel måste man vara försiktg med var man greppar. Några timmar efteråt känns det lite ömt, och det känns lite obehagligt att gå omkring i kalsonger (!). Ska det vara så eller bör jag sluta och återuppta aktivitet ett lite längre tag framöver? Är rädd för att jag ska utsätta snoppen för onödig skada. Men å andra sidan lär jag inte komma någonstans om jag bara låter den hänga där, har ju gått drygt tre veckor nu! Jag kan dock ännu se stygnen, och kanske är det det som gör att det känns ömt därnere efteråt. Frågan är om jag ska uppsöka VC för att ta bort dem eller bara skita i det och låta tiden göra sitt. Gillar inte tanken med att en läkare håller på med en tång runt mina ädla delar.

PS. Har endast onanerat igår och förigår DS.

Tycker du ska ta det lungt och vänta även om det är jobbigt, risken är att stygnen töjs och det blir ärr eller klumpar under huden. Jag vet att det är jobbigt men ge det lite tid. stygnen går bort av sig själv de löses upp. Lycka till och berätta hur det gick. Välkommen till klubben [^][^][^]

Larsgubben

Ny medlem
Kön
Man
Testa försiktigt med glidmedel från Apoteket. Jag blev omskuren för drygt tio år sedan och gjorde en revision i höstas, så jag skulle få ett stramare skaft. Det känns helt kanon. Nu finns det lite mindre att onanera med, men samtidigt har jag upptäckt glidmedel. Vilken höjdare!

newbadboy

Medlem
Kön
Man
Jo, jag använder glidmedel. Efteråt är det nåt som spänner på ollonets undersida där strängen brukade vara, vet inte om det ska vara så eller hur länge det kommer att vara så. Igår runkade jag försiktigt (trots Oscarboys avrådan) och lyckades plocka bort lite stygn, däremot inte allt. Frågan är om man ska göra det lite försiktigt (plocka bort de få stygn kvar som sticker ut) även om det gör ont, för det är väl ändå så de skulle göra på VC om jag tog mig dit...

frippe77

Ny medlem
Kön
Man
Vem beställde du tid för omskärningen hoss? jag är 19 år och behöver med göra det. Vet dock inte hur jag skall gå till väga?!?

newbadboy

Medlem
Kön
Man
Först hörde jag av mig till vårdcentralen där jag fick boka tid för undersökning. En läkare insisterade på att jag skulle testa den där fördömda salvan, trots att jag känner till min kropp tillräckligt väl för att veta att det inte skulle vara lösningen. Men jag fick använda det i några veckor, ett ofantligt slöseri med tid, och efter ytterligare tjat från min sida skickade läkaren en remiss till urologen, som i sin tur fastställde vilken typ av operation jag behöver och remitterade mig vidare till kirurgen.

Toppen