Har letat men hittade ingen tråd angående det här så, lägger in den och hoppas på det bästa . Det är nämligen så att jag undrar, hur känner ni kvinoor efter en orgasm? Jag vet att det kan vara mycket blandade känslor.
Men jag har upplevt på sistone att jag känner mig väldigt deprimerad efteråt.
Det är som.. "åh nej, nu är jag färdig, jag som ville hålla på hela dagen" . Men såklart så har jag inte tid att onanera hela dagen, och då kommer depressions känslan. Eller olycklighetskänslan. Jag vet inte, kanske är jag knäpp. Man ska väl vara glad när man har kommit , och det är jag ju också.
Jag vill ju bara ha lite mer av det goda
Så över till er, hur känner ni er efter en orgasm, och har ni haft perioder då ni känt er nedstämda efteråt? Berätta och dela med er
Men jag har upplevt på sistone att jag känner mig väldigt deprimerad efteråt.
Det är som.. "åh nej, nu är jag färdig, jag som ville hålla på hela dagen" . Men såklart så har jag inte tid att onanera hela dagen, och då kommer depressions känslan. Eller olycklighetskänslan. Jag vet inte, kanske är jag knäpp. Man ska väl vara glad när man har kommit , och det är jag ju också.
Jag vill ju bara ha lite mer av det goda
Så över till er, hur känner ni er efter en orgasm, och har ni haft perioder då ni känt er nedstämda efteråt? Berätta och dela med er