Eftertankens kranka blekhet...

Nalle_Smisk

Ny medlem
Kön
Man
Har ni någonsin blivit så kåta när ni onananerat att ni gjort något som ni sedan ångrat? Ni vet när kåtheten börjar ebba bort med de sista orgasmrycken. Några exempel:

När jag bodde i studentkorridor delade jag badrum med en tjej. En morgon stod jag och runkade i duschen när jag fick syn på hennes schampoflaska. Jag fick en fix ide att jag skulle spruta i flaskan så att hon fick min sperma i håret när hon duschade. Jag blev så kåt av tanken att det helt enkelt inte gick att låta bli. Skämdes otroligt mycket efteråt och funderade på att slänga flaskan men så blev det inte.

En annan gång var på fest utan min flickvän. Vi hade inte träffats på några dagar men jag skulle komma hem till henne efteråt. När jag kom dit började vi hångla. Efter ett tag blev jag superkåt och tänkte att jag skulle runka för henne. Jag klädde av mig helt medan vi hånglade och satte mig på knä framför henne och började runka. Jag blev helt dimmig av kåthet när jag såg henne ligga där helt påklädd och titta på mig. Jag fick tag på en tom ramlösaflaska som stod på hennes sängbord och förde in flaskhalsen i min stjärt. Sedan tokrunkade jag tills jag sprutade över hennes sängöverkast. Jag kan säga att jag skämdes en del när jag efteråt fick dra ut flaskan och gå och slänga den. Även om vi sedan hade sex under natten så talade vi aldrig om den händelsen igen.

Asia

Medlem
Ålder
55
Kön
Man
Nåt liknande hände mig i Spanien för ca 10 år sedan. Jag var på charter resa med 2 tjejer och vi delade rum, den ena tjejen var jag lite tänd på redan innan vi åkte. Det blev inte bättre av att när jag ville duscha så var badrummet upptaget, hon sa att hon ville onanera och att jag fick vänta tills hon var klar, senare bad hon mig smörja in henne med solkräm överallt inklusive brösten, den andra tjejen tyckte nog att det var lite pinsamt.

En kväll när vi kom hem sent, lite lagom fulla så gick vi och la oss, vi hade styrt ihop sängarna och jag sov i mitten. Jag blev mer och mer kåt och började runka, den tjejen jag var tänd på låg med ryggen mot mig och svankade i sömnen. Jag kunde inte låta bli att trycka mig lite mot hennes stjärt, hon började trycka emot och hon stönade, jag började smeka hennes fitta med fingrarna som var sjöblöt. Jag sa "Sover du?" inget svar, nu kommer det som jag ångrar, jag kunde inte stoppa mig själv, jag drog henner stringtrosa åt sidan och tryckte min kuk mot hennes fitta, avsikten var aldrig att knulla henne men hon var så blöt att kuken gled in innan jag hann reagera, sen blev det så skönt att jag inte kunde sluta. Hon började jucka i sömnen och när jag närmade mig orgasm stannade jag upp, då började hon stöna och jucka ännu mer, så jag fortsatte, jag sprutade i hennes fitta och det var en riktigt stor sats eftersom jag varit kåt på henne hela veckan.

Jag drog ut kuken och försökte sova, livrädd för att hon skulle vakna och känna sperman rinna ur fittan, samtidigt som jag inte var säker på om hon verkligen sov eller ej.

Ett par timmar senare försökte hon väcka mig, och hon sa, "jag hade en så konstig dröm" jag fick nästan panik och låtsades sova...

Så här efteråt har jag undrat lite, sov hon? Vad ville hon när hon försökte väcka mig, och framförallt varför den andra tjejen inte vaknade av allt juckande och stönande. Dessutom ångrade jag att jag inte var lite mer framåt eftersom jag visste att den andra tjejen (inte den jag var tänd på) var lite sugen på mig, kunde ha blivit mitt livs första trekant, vem vet...

Hur som helst, så var är hela händelsen något som jag ångrar, men precis som "Nalle_Smisk" ovan, så var jag så kåt att jag inte kunde hindra mig själv.

BMRM

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Asia

Nåt liknande hände mig i Spanien för ca 10 år sedan. Jag var på charter resa med 2 tjejer och vi delade rum, den ena tjejen var jag lite tänd på redan innan vi åkte. Det blev inte bättre av att när jag ville duscha så var badrummet upptaget, hon sa att hon ville onanera och att jag fick vänta tills hon var klar, senare bad hon mig smörja in henne med solkräm överallt inklusive brösten, den andra tjejen tyckte nog att det var lite pinsamt.

En kväll när vi kom hem sent, lite lagom fulla så gick vi och la oss, vi hade styrt ihop sängarna och jag sov i mitten. Jag blev mer och mer kåt och började runka, den tjejen jag var tänd på låg med ryggen mot mig och svankade i sömnen. Jag kunde inte låta bli att trycka mig lite mot hennes stjärt, hon började trycka emot och hon stönade, jag började smeka hennes fitta med fingrarna som var sjöblöt. Jag sa "Sover du?" inget svar, nu kommer det som jag ångrar, jag kunde inte stoppa mig själv, jag drog henner stringtrosa åt sidan och tryckte min kuk mot hennes fitta, avsikten var aldrig att knulla henne men hon var så blöt att kuken gled in innan jag hann reagera, sen blev det så skönt att jag inte kunde sluta. Hon började jucka i sömnen och när jag närmade mig orgasm stannade jag upp, då började hon stöna och jucka ännu mer, så jag fortsatte, jag sprutade i hennes fitta och det var en riktigt stor sats eftersom jag varit kåt på henne hela veckan.

Jag drog ut kuken och försökte sova, livrädd för att hon skulle vakna och känna sperman rinna ur fittan, samtidigt som jag inte var säker på om hon verkligen sov eller ej.

Ett par timmar senare försökte hon väcka mig, och hon sa, "jag hade en så konstig dröm" jag fick nästan panik och låtsades sova...

Så här efteråt har jag undrat lite, sov hon? Vad ville hon när hon försökte väcka mig, och framförallt varför den andra tjejen inte vaknade av allt juckande och stönande. Dessutom ångrade jag att jag inte var lite mer framåt eftersom jag visste att den andra tjejen (inte den jag var tänd på) var lite sugen på mig, kunde ha blivit mitt livs första trekant, vem vet...

Hur som helst, så var är hela händelsen något som jag ångrar, men precis som "Nalle_Smisk" ovan, så var jag så kåt att jag inte kunde hindra mig själv.

Okej du utnyttjade en tjej sexuellt utan hennes vetskap, men vi ursäktar dig "eftersom du var så kåt".

Fucking idiot.

bubbis

Medlem
Kön
Man
Jag tror knappast att hon sov....är det någon som har lyckats knulla en tjej när hon sover......
Fasen det räcker med att man nosar lite och de gnyr....sedan om man vill lite längre så vaknar de till...
Men jag tror att hon inte ville fortsätta med något med dig... så hon låtsades sova...
Ungefär som att skylla på att man var för full....
Ha´re
/b

BMRM

Medlem
Kön
Man
Originally posted by bubbis

Jag tror knappast att hon sov....är det någon som har lyckats knulla en tjej när hon sover......
Fasen det räcker med att man nosar lite och de gnyr....sedan om man vill lite längre så vaknar de till...
Men jag tror att hon inte ville fortsätta med något med dig... så hon låtsades sova...
Ha´re
/b

Så, här drar vi precis alla över en kam, inkluderat onyktra människor. Intelligent av dig.

Asia

Medlem
Ålder
55
Kön
Man
Originally posted by BMRM

Ha´re
/b

Så, här drar vi precis alla över en kam, inkluderat onyktra människor. Intelligent av dig.

Lite kinkig idag...

BMRM

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Asia

Originally posted by BMRM

Ha´re
/b

Lite kinkig idag...

Åh nej du, oavsett humör och dag så hade jag bemött dig precis likadant.

Våldtagit nån mer på sistone då?

Asia

Medlem
Ålder
55
Kön
Man
BMRM...har du hittat nån att bajsa på?

Våldtagit, skulle inte tro det...fortsättningen på berättelsen är att vi blev tillsammans och var ihop i ca 2 år. Med tanke på de gånger hon kommit hem efter en tjejkväll och börjat suga och smeka mig medans jag sovit utan att jag protesterat gottgör mer än väl det som hände i Spanien.

Who´s the fucking idiot now?

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Det beror väl på hur "lite lagom fulla" ni var. Jag kan inte tänka mig att en nykter kvinna skulle kunna sova vidare, men med lite prit i kroppen... kanske. Sannolikheten att hon vaknade efter en stund måste i alla fall vara hög.

Asia

Medlem
Ålder
55
Kön
Man
Vi var lite småfulla, men inte mer. Om jag blir riktigt full så varken vill eller kan jag ha sex. Dessutom så vet jag att hon ville ha sex med mig, vi hade mer sex senare samma vecka, och sen när vi blev tillsammmans så klart. Så BMRM´s påstående om våldtäkt håller inte.

Det finns så många fler på detta forum som gillar att knulla/spruta på sina systrar osv. så jag tycker att det som hände i Spanien var ganska oskyldigt...men man kan ju ångra sig i alla fall.

suss

Ny medlem
Kön
Man
Asia du säger att du ångrar det du gjorde och att ni inte har pratat om det och att du har undrat över om hon verkligen sov eller inte. Men ändå säger du nu att ni blev tillsammans efter det och att ni hade sex flera gånger den veckan. Så du säger ju bara emot dig själv hela tiden och nu när du kommer med dina senare komentarer här på nätet så tror jag inte på vad du skriver i ditt första inlägg heller men om det nu skulle vara sant så håller jag med BMRM, Har man sex med någon som är berusad och "sover" så är det lika illa som att våldta någon.

flickan

Ny medlem
Kön
Man
Ärligt talat så kan ingen av oss säga hur det egentligen låg till där nere i spanien så varför bråka om det? fast som du beskrev det Asia lät det faktiskt lite otäckt och väldigt likt en våldtäkt.. om det var det varken tänker eller vill jag bedömma eftersom jag inte har alla fakta.

wolfen

Ny medlem
Kön
Man
en tjej började suga mig när jag hade slumrat på en fest en gång , hon hade knäppt upp byxorna och sög mig långsamt...
Nån mer som blivit våldtagen?

suss

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by wolfen

en tjej började suga mig när jag hade slumrat på en fest en gång , hon hade knäppt upp byxorna och sög mig långsamt...
Nån mer som blivit våldtagen?

Hur vet du att det var långsamt om du sov?

denna tjejen i spanien sov ju tydligen hela tiden medans han jobba på och sedan spruta i henne och då måste hon ha varit riktigt redlöst full och det är nästintill våldtäkt. Och det du säger här nu tror jag inte på.

U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
Jag har inte så mycket att tillföra disskusionen... men det börjar bli lagom tradig nu. Iaf min syn på saken!!

Man sticker inte "nåt" i någon när personen i fråga sover. Ursäkta!! men det är FEL!! Hur kåt man än är så måste man kunde hejda sig om det gäller nåt sånt även om vi förstår ditt "dilemma". Sen kan man ju använda "hon va säkert vaken" som argument för att rättfärdig sin handling eller iaf må bättre själv.

Sen nåt jag inte ritkigt fattar. Hur fan kan du lägga världens sats i henne utan att berätta det!!!??? Fattar du inte att du kan göra henne gravid. Redan där borde det ringt klockor som sagt åt dig att berätta. Turligt nog verkar det ju inte som om de va fallet men ändå!!

Jag tycker du ska ta ett snack med tjejen.

Toppen