store_johan
Ny medlem
- Kön
- Man
Har någon av er fått en avsugning av en tjej och hon har låtit er spruta henne i munnen och sedan kysst er med just satsen i munnen?
Frågan har säkert varit uppe innan
Har någon av er fått en avsugning av en tjej och hon har låtit er spruta henne i munnen och sedan kysst er med just satsen i munnen?
Åhh, skulle verkligen önska att detta hände mig...Jodå .. en gång låg jag på rygg o njöt av en runk/ avsugning av en tjej..
Jag låg o blundade när jag kom ... trodde hon lade satsen på magen.. men
hon hade tagit det i munnen... kravlade upp o kysste mig så jag fick tillbaka en stor del av satsen... underlig känsla mär man inte visste...
Vilket konstigt svar där...
Du gillar kyssa en tjej,
Du gillar smaka på din sperma....
Du gillar slicka på en tjejs mus...
Men du gillar inte smaka din sperma från en tjejs mun eller mus.... Bestäm dig!
har jag upplevt så jäkla upphetsandeHar någon av er fått en avsugning av en tjej och hon har låtit er spruta henne i munnen och sedan kysst er med just satsen i munnen?
Om du inte gjort det så börja träna med att hålla tillbaka när försatsen kommer och smaka på den. För min del finns både stånd och lust kvar. Sen kan sperman komma av bara farten och då gäller det att knipa till igen och smaka på den.Jag hör till de som tappar lusten direkt efter orgasm, så att smaka min egen sperma är inte aktuellt. Frun tar dessvärre aldrig kuken i munnen heller. Hon ville inte ens kyssas efter jag slickat fittan...
Men jag skulle gärna vilja ha den förmågan. Går det träna upp tror ni?
Jag har knappt någon försats att tala om.Om du inte gjort det så börja träna med att hålla tillbaka när försatsen kommer och smaka på den. För min del finns både stånd och lust kvar. Sen kan sperman komma av bara farten och då gäller det att knipa till igen och smaka på den.
Hur gammal är frun? Min fru hade ofta flytningar i åldern upp till 45 år. Det hände att hon inte alltid använde trosskydd och då var det lite kladd i grenen av trosan som var läckert att spruta iGillar att spruta i fruns beg trosor och sen slicka rent