En dag med en Toyboy del 2

bus4you

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
En dag med en Toyboy del 2

Steven tar upp mitt ena ben och tränger sakta in i min våta fitta sedan ut och hårdare in igen börjar öka takten åhhh samtidigt som har makens hårda kuk i min mun båda männen stönar skönt …

Sedan börjar min man massera mina bröst tar ut sin lem ur min mun och tar ena bröstvårtan i sin mun andra handen ner mot min klitta känner att orgasm är på gång.
Hm men retar mig och flyttar handen jämte på låret, medans Steven smeker och slickar på mitt ben.

Steven drar sin ut sin kuk och vänder mig om kör in sin hårda lem hårt och bestämt bakifrån tar sin ena tumme in i mitt anus åhh känner att det är nära igen …. Tar min härliga mans hårda penis och slickar på hans ollon och skaft ner mot pungkulorna högre stön och suckar från oss alla tre nu …

Vår sköna Toyboy vänder mig igen och nu ligger på rygg han drar av kondomen och vrålar ut sin orgasm sprutar på mina bröst mitt venusberg och mage inte långt efter kommer makens sprut ahhh hela min kropp är nu full med sperma.
Steven går ner mellan mina ben och slickar mig i min våta grotta och upp mot min nu hårda klitta medan min man suger på mina bröst och nu kommer en underbart härlig och kraftig orgasm bara skriker rätt ut och hela kroppen vibrerar.

Vi pustar ut en stund alla tre på sängen därefter en skön dusch säger hej då till Steven och tar en taxi till vårt hotell.
En härlig skön stund på vår semester i Asien och nej det blev ingen mer träff med Steven endast en mysigt sex med varandra .

Toppen