Jag har testat och visst var det trångt. Jag och en polare tittade på porr och runkade. Efter ett tag tog jag fram flash lighten och vi turades om att knulla. Han låg lite på rygg i soffan så jag ställde mig på knä ovanför och började runka/gnida mot hans rakade pung. Sakta sakta förde jag ollonet mot öppningen. Tryckte först in ollonet, han verkade ok, så jag lät hela lemmen glida in. Var otroligt skönt att känna kukarna gnidas och knådas mot varandra. Vi var så nära att komma så vi var tvungna att pausa flera gånger. Till slut kunde vi inte hålla oss längre. Han kom först och vår gemensamma kanal fylldes med var varm kladdig spärma. Har har en stor sats när han kommer, så det rann över och ner över min rakade pung (blev väldigt glidigt mellan våra pungar). När hans kuk orgasmkrampade kunde jag inte hålla mig. Fick en orgasm så att jag skakade och ryckte. Vi var kvar ett tag och kände hur vi blev mjuka. Skulle ha viljat slicka honom ren men vågade inte. Men otroligt skönt var det.
Senare tillfällen har jag låtit honom komma först och knullat lampan med hans sats i. Kåtas upp av att se när satsen sakta rinner ut över min pung.
I vårt senaste äventyr sög jag honom i duschen efter bastun, samtidigt som jag runkade mig själv. Men det är en annan historia.