M
MrTom
Gäst
Längtade efter kuk så jag tog tåget till huvudstaden för att besöka Manhattan porrbiograf på Kungsholmen för att försöka träffa nån med fin kuk. Efter en halvtimmes letande såg en man i 30-årsåldern som såg spännande ut, han var lång och smal precis min typ! Jag visade öppet mitt intresse och jag smet in i ett av glory hole-båsen, hörde nån komma in i båset bredvid och det var han. Han satte sig ner och började plocka fram kuken som snart var hård, jag visade med fingret i hålet och snart kom en hård härlig kuk in i hålet. Jag greppade den varma kuken och snart hade jag den i min varma mun, det var en härligt grov kuk med ett uppåtböjt skaft som är min favoritform på kukar. Han frågade om vi kunde gå till ett rum istället och jag svarade ok, vi lämnade båsen och letade rätt på ett rum där vi snabbt klädde av oss. Hans kuk var fortfarande i fullt stånd när vi lade oss på sängen, jag ömsom runkade och sög hans härliga kuk. Jag har problem med potensen då jag kommit till åren och äter medicin som hämmar den också, jag berättade det för honom och jag sa att jag vill göra det skönt för honom. Jag runkade kuken och sög hans bröstvårtor, vi kysstes intensivt men oftast var jag nere vid kuken och sög. Han gillade min behandling av kuk och bröstvårtor och dom intensiva kyssarna och snart kände jag hur pungen drog ihop sig för en orgasm, hans sats var stor och jag försökte behålla och svälja så mycket jag kunde men det rann på sidorna av min mun. Jag sög och slickade ren den härliga kuken och jag kände mig tillfredsställd mentalt av denna härliga upplevelse, vi klädde snart på oss och vi lämnade nöjda och tillfredsställda rummet! Ser fram emot nästa besök på Manhattan! Mr Tom
Last edited by a moderator: