En känsla av lycka

Oxytocin

Ny medlem
Kön
Man
På vägen hem från jobbet passade jag på att springa in till Marcel i den lilla pitoreska delikatessaffären vars namn var ”Livets goda”. Maten som Marcel inhandlade var bara av högsta klass och jag plockade till mig brieost, lite nybakta baguetter, pastrami, salami, lite italienska oliver, färsk sallad och färska örter, marinerade vitlöksklyftor från Provance och lite annat smått och gott. Jag har alltid varit så lycklig för att du liksom jag har haft samma inställning att endast det bästa är gott nog - och särskilt när det gäller mat. Vitlöksklyftor marinerade på Hemköp är inte, och kommer aldrig att bli samma sak som om de är marinerade i färska örter från till exempel Provance.
Hos blomsterhandlaren fick jag tag på ett par stora fina exotiska blommor, nästan som liljor, fast lite större och med fler blad. Det var gigantiska lila och lavendelblåa blad, varvat med några orchidéer blandade med lite vitt glitterkrimskrams som Viola var snäll och lindade in dem i. Jag hann aven med att handla lite färska grönsaker och två flaskor rött vin från Sydafrika och ett från Chile. Dess markanta doft och smak av fruktiga bär har alltid varit något vi har delat samma passion för.

Det hade varit en lang dag for oss båda. Jag jobbar ju på "Pantheon" och du på Air France, och det var roligt att vi för en gångs skull kom hem ungefär samtidigt. För vi hade alltid varit klara över att vi ville spendera så mycket tid som möjligt med varandra, men vi kunde konstatera att det inte alltid blev så. Det var därför jag kände att vi idag behövde lite extra mysigt.
Som tur var kom jag hem före dig så jag hann förbereda maten. Det var dukat och klart i vardagsrummet nar du kom hem. Jag hörde direkt att du var på ingång och vi möttes i dörren och vi kysstes länge länge. Jag får alltid samma underbara känsla när vi rör vid varandra. Det är känslan av lycka som sprider sig likt en okontrollerad skogsbrand i mitt bröst. Hjärtat slår snabbare och snabbare och det enda jag kan göra är att le. Det kändes att något var speciellt idag och när vi stod i hallen och höll om varandra blundade jag och borrade in mitt ansikte i din nacke och bara blundade. Vissa bilder vill man aldrig glömma, så den här tog jag med mig för alltid. Du var lika vacker som du alltid brukar vara, men ändå – det var något speciellt med dig idag.

Innan vi började äta tog både du och jag en snabb dusch, eftersom det var sa grymt varmt ute. Läget på vårt hus är ju ganska bra på Mauritius. Självklart har vi eftermiddagssol. Vi är båda nyduschade och sitter mitt emot varandra i vardagsrummet i varsin japansk sidenmorgonrock.
Bruset av havet som slår mot stranden blandas med den lugna musiken som strömmar ut ur högtalarna. Vi hugger in på maten och bara njuter för fulla drag. Lika förutsägbart som att solen kommer efter ett stilla regn, matar vi varandra med mat och vi avslutar det alltid med en liten kyss. Maten smakar helt ljuvligt, precis som den ska göra.
Det slår mig återigen att du är så vacker och det ar inte rödvinets påverkan. Jag skjuter undan hela bordet som vi har framfor varandra. Jag sätter mig ner på knä framför dig och stryker undan några hårslingor av ditt hår från din högra kind och låter handen glida bakåt genom håret, över örat och ner till nacken. Du lutar huvudet åt andra hållet och sluter ögonen sakta.
”Massage?”, frågar jag och du nickar utan att säga ett ord, och ditt leende och dina slutna ögon säger allt.
Jag ställer mig bakom dig och samlar ihop håret med båda händerna och låter dem än en gång glida genom håret, och samlar det till en tofs. Låter mina fingertoppar stryka dig över tinningarna, ner bakom öronen, nacken och ner over axlarna där jag sakta börjar massera dig. Nacken igen, och sedan axlarna. Jag blundar samtidigt och jag känner dina nyckelben med mina fingertoppar och trots att du har morgonrocken på dig så känner jag din kropp som elektriska stötar genom mina fingrar och minnesbilder blixtrar förbi i huvudet. Det är nästan som en allt från vardaglig beröring till passionerat älskande. Gånger i livet som har varit viktiga för oss båda. Som har förgyllt våra liv tillsammans i lätt och svårt.
Jag märker att du tycker om massagen. Ditt huvud liksom vickar till precis som min mammas huvud brukar göra när hon sitter och ser på teve och är trott. Precis innan hon somnar sjunker huvudet ner och lite snabbare upp igen när hon är nära att somna. Jag vill inte att du somnar riktigt än även fast klockan är rätt så mycket och det nu har blivit mörkt ute. Så, jag böjer mig fram, tar tag i ditt hår och drar det åt din vänstra axel samtidigt som jag kysser dig lätt över halsen. Du rycker till lite grann och fast jag nu blundar kan jag känna att du faktiskt ler. Kanske för att vi har lärt känna varandra så bra under alla år. När jag så lägger mina armar om dig så känner jag hur du andas lugnt och sakta, nästan som ett sovande barn.
”Dags att gå och sova kanske?”, frågar du och lägger dina armar bakom min nacke.
”Mmm, det ar nog det, om vi nu ska orka upp imorgon”, svarar jag och går runt soffan och sätter mig återigen på huk framför dig och ler lite.
”Men du, vad sägs om att vi sjukskriver oss imorgon?”, frågar jag. Du tänker efter en stund och ser allvarlig ut.
”Kom igen nu!”, utbrister jag och tar tag om dig och lyfter upp dig och du lägger dina ben runt mig.
”Okej - men bara imorgon!”, svarar du och ler.
”Visst, vi får väl se” svarar jag och kysser dig sakta. Så går jag in mot sovrummet bärandes på dig. Pa vägen in glider min morgonrock av lite halvt sa du liksom hjälper mig av med den och jag med din. Väl inne i sovrummet håller jag dig fortfarande och vi kysser varandra.
”Sova sa du?”, frågar jag och ser dig i ögonen och fortsätter:
”Jag vet mycket roligare saker än sa, om vi nu ända ska sjukskriva oss imorgon”.
"Jaså, det vet du?”, svarar du och glider ner på golvet när jag släpper taget om dig.
Vi står stilla och ser varandra i ögonen en stund och det känns som om tiden har stannat. Så ler vi nästan samtidigt, och det ar det här som känns sa bra. Att vi är så synkroniserade i nästan allt vi gör. Du vet oftast vad jag vill, och jag vet oftast vad du vill, och på något sätt så klickar alltid nästan allting mellan oss. Visst har vi skilda åsikter om ett och annat, men vi blir aldrig direkt osams. Det är för oviktigt i livet har vi kommit fram till.

Jag låter min högra hand smeka din kind och med min vänstra hand tar jag tag i din vänstra hand. Jag lutar mig sakta framåt och ska precis kyssa dig när du också börjar luta dig - fast bakåt. Vi faller fnissandes ner i sängen, du först och jag över dig.
”Jaså, det är på det viset”, säger jag och kittlar dig lite och vi brottas som vi brukar göra så många gånger varje dag. Till slut vinner jag och jag vet inte om du självmant ger dig, och vi kysser varandra först lite ömt och sakta, ungefär som en ljuv bris en solig sommardag, men den tilltar till hårda vindbyar. Vi vrider oss om varandra i vår breda säng och täcket far runt om oss och överallt i sängen.
Jag tar tag i dina händer och håller fast dem över ditt huvud. Böjer mig fram där jag ligger över dig och låtsas att jag ska kyssa dig. Precis när vara läppar möts drar jag tillbaks huvudet något och du följer med upp. Du upptäcker att jag retas lite, och jag gillar det. Tycker om att se när du inte får riktigt som du vill och jag bara ler.
Sedan böjer jag mig ner och nafsar i din ena örsnibb. Jag kysser din hals och dina axlar. Kysser dig ner över nyckelbenen. Jag känner och hör att du andas lite häftigare nu och njuter. Hade jag varit en katt hade jag spunnit.
Jag fortsätter och kysser mig neråt och når dina bröst, men jag kysser dig inte där du är som känsligast, utan precis runt om, över dem, på sidan av dem, ovan och mellan dem. Låter min tunga gå på upptäcktsfärd över din kropp.
Din andning blir häftigare och jag hör dina tunga andetag och känner hur du vrider dig lite under mig. Jag har fortfarande dina händer i mina och jag känner att du vill komma loss, men jag håller fast dig och kysser dig passionerat över brösten och låter min tunga och mina läppar glida över dig och jag känner din reaktion när du svankar mot mig.
Plötsligt slutar jag och du reser huvudet från kudden samtidigt som du kramar mina händer i dina och ser ner mot mig. Jag ler och du ser mest frågande och lite störd over att jag har slutat med min expedition. Jag glider upp till ditt huvud, släpper dina händer och stryker återigen en hårslinga bakom ditt ena öra och vi kysser varandra sakta, länge och du håller om mig om nacken med ena handen och om svanken med den andra och drar dig till mig. Du nafsar mig lite i läppen när vi kysser varandra och jag rycker till.
”Förlåt!”, säger du och stannar upp.
”Älskar man varandra behöver man aldrig säga förlåt...”, säger jag till dig och ler.

Efter ett tag reser jag mig upp och går ut i köket för att hämta lite isbitar i en skål. Sedan tar jag upp två par handklovar som jag har smusslat ner i sängbordet.
"Åh nej!" säger du och försöker springa upp. Men jag brottar ner dig ordentligt och lyckas låsa fast dina händer i vår stora säng. Du vrider dig och skrattar lite och upprepar ordet "misär" hela tiden. Jag bara ler igen som jag brukar göra och så låser jag fast dina ben - ett i vardera ändå i sängen. När jag är klar så ligger du som ett litet kors i sängen och jag ser dig i ögonen och säger:
"Nu älskling, är det min tur!"

Jag tar upp en isbit som jag sedan sakta drar med från dina hals, ner över ditt nyckelben, ner mellan dina bröst och slutligen runt dem. Du huttrar och vrider dig lite grann. Jag snurrar sakta med isbiten närmare och närmare dina bröstvårtor som nu är ordentligt styva, men jag nuddar aldrig dem med isbiten, utan stoppar den i munnen. Sedan böjer jag mig fram över dig och kysser dig snabbt på munnen och sedan över halsen. Sedan fortsätter jag kyssa mig neråt över dina bröst igen, fast denna gång låter jag min tunga putta omkring isbiten över dina bröstvårtor, fram och tillbaka och runt om dem. Du vrider dig ordentligt.
Jag fortsätter neråt efter det att du har bett mig om det. Jag känner faktiskt för att vara snäll ibland. När jag närmar mig ljumskarna har isbiten nästan försvunnit, och det är ganska bra, för när det bara är en liten bit kvar av dem, låter jag mina läppar glida över dina blygdläppar och din klitoris. Den lilla isbiten som är kvar i munnen gör en härlig inverkan på dig och du rycker till ordentligt när jag särar på dina blygdläppar samtidigt som jag slickar dig med djupa tag. Isbiten försvinner sakta allt eftersom - av din och min värme.
Du är nu riktigt upphetsad och kåt, och det gör mig kåt att se dig så upphetsad. Du rycker lite i handbojorna och ger mig den där blicken du får när du bara vill sätta på mig, hårt och snabbt, knulla mig hejdlöst. Ja, vi brukar ju säga så ibland för att riktigt betona hur hårt och snabbt det brukar vara då. Men du får inte riktigt som du vill idag. Jag är nämligen inte klar med dig.
Jag böjer mig ner och plockar upp ett litet blått paket med guldsnören.
"Vill du öppna det?" frågar jag dig och ler retfullt. Du ska precis till att svara när jag svarar dig:
"Nehej... det kan du ju inte. Dina händer sitter ju fast. Men så synd då. Du, då tar jag och öppnar paketet. Det är ju ändå till dig".
Du morrar lite där du ligger och sliter lite till i handbojorna som en liten vildkatt.
Ur den rätt så avlånga kartongen tar jag upp en helt genomskinlig glasstav. Den ser ut som en stor droppe, eller en vackert genomskinlig stalagtit som brukar bildas i grottor.
"Vad är det där älskling?" frågar du med nyfiket och ler medveten oförstående lite?
"Det är en glasmassagestav", svarar jag och jag ska förklara finessen med den. Man kommer åt g-punkten lite lättare med den, än vanliga massagestavar och dildos. Sedan är vi båda mer fascinerade och intresserade av bra saker som fungerar och den här är inte bara bra, utan även snygg, erotisk och en njutning för ögat.

Jag lägger mig ner på sängen mellan dina ben och framför dig samtidigt som jag har ögonkontakt med dig hela tiden. Jag drar med staven runt dina bröst samtidigt som jag smeker dig med blicken. Våra ögon skiljs aldrig utan vi behåller ögonkontakten hela tiden. Sedan tar jag och slickar på staven och låter den bli helt blöt av min saliv samtidigt som jag böjer mig ännu mer ner och slutligen ger ditt venusberg en kyss.
Du rycker lite till i dina handbojor och förklarar "vad du skulle göra med mig om du bara kom loss". Jag bara svarar att: "Älskling, du kommer inte loss. Inte förrän jag vill att du kommer loss".

Därefter gör jag en djupdykning med mina läppar och min tunga och slickar dig direkt på din klitoris. I långa, fasta tag. Samtidigt låter jag toppen av glasstaven tränga in mellan dina blygdläppar. Sakta. Bara 1-2 cm av dem. Jag pullar dig sakta med staven samtidigt som jag fortsätter slicka dig, och jag ser att du njuter, för du svankar ordentligt av min behandling och andas tungt. Ibland ger du mig en liten blick som det bara dryper upphetsning av.
Efter några minuter flämtar du lite grann och jag för sakta men bestämt och med ett långt tag in staven så långt det går samtidigt som jag låter min tunga massera din klitoris. Du spänner din kropp och svankar jättemycket. Sedan smeker jag dig med den. Länge. Långsamt. In och ut. Länge. Långsamt. Min tunga glider överallt. Över din blygd, ditt venusberg, dina ljumskar, under naveln, dina höfter, ner igen och över din klitoris. Långsamt. Lekande.
Det är vått, och du smakar lite sött. Jag älskar smaken av dig. Vill stanna med min tunga och mun över dina läppar för alltid. Smeka dig i all evighet. Höra dig andas, flämta, stöna och skrika av njutning. Gud, du är så vacker!

Efter ett tag så smeker jag dig snabbare och snabbare med staven samtidigt som jag slickar dig hårdare och lite snabbare över och runt din klitoris. Jag känner och ser hur den har blivit större, och även dina andning har ökat i hastighet. Du är nära på att komma och varnar mig lite grann och jag slutar smeka dig, direkt. Vi vet båda vad vi vill. Ha den där otroliga orgasmen tillsammans. Den där orgasmen som man nästan tror att man ska dö av. Den som börjar i tårna som en enorm våg som sedan rullar fram och upp i kroppen. Orgasmen med storm "Oooooooohhh".

När du har varit nära några gånger drar jag ut staven och suger in två av mina fingrar i min mun. Jag slickar på dem och gör dem våta. Ser dig i ögonen och smeker dig sakta runt din klitoris, och sedan för jag in dem, långt in. Sedan ut igen. Och in. Och slutligen ut. Ut för att sedan göra toppen av min kuk lite våt.
Jag lägger mig över dig och kysser åter igen din hals och dina nyckelben. Du sliter ordentligt i handbojorna och ber mig att ta dig nu. Jag ser dig i ögonen och frågar om det verkligen är det du vill.
Du svarar att "ja, ta mig nu! Knulla mig för guds skull innan jag blir galen!".

Så jag kysser dig passionerat samtidigt som jag tränger in i dig och vi båda stönar högt av njutning. Jag tar dig sakta från början, men ökar ändå farten ganska snabbt. Du försöker jucka med men handbojorna gör att du inte riktigt kan göra som du vill. Jag kysser din hals och borrar in mitt ansikte i din nacke så gott det går. Kysser dina örsnibbar och slickar på dem samtidigt som jag stöter in i dig, sakta men ordentligt. Vi svettas av värmen och ansträngningen och våra kroppar är helt blöta.
Vi stönar båda två och efter hela kvällens förspel, och sedan att ha legat och slickat, pullat och smekt dig med staven och min tunga, så har jag blivit otroligt kåt. Jag ökar takten och glider in och ut ur dig i allt snabbare takt. Du känner att du är nära och det gör även jag så jag tar dig hårt och snabbt och vi känner båda hur vågen kommer rullande i kroppen. Jag skriker nästan ut av njutningen och så även du. Det är inte ofta jag känner när du kommer, men idag känner jag hur dina slidmuskler kramar om min kuk och jag kommer gång på gång och våra kroppar skakar tillsammans av vår klimax av njutning.

Jag är helt slut när jag böjer mig framåt och lossar dina handbojor för händerna så du kan hålla om mig. Jag faller ihop över din kropp och vi ligger och bara tok-andas på sängen i flera minuter, precis som om vi hade sprungit 4 mil i sjunde himmelen, vilket vi väl egentligen hade gjort också. Jag reser på mig och vi ser varandra i ögonen och vi konstaterar att inga ord behövs. Vi vet att vi älskar det här, men bäst av allt - vi älskar varandra! Trots det säger vi det nästan samtidigt "Jag älskar dig".

Hela kvällen och natten ligger vi och smeker varandra efteråt. Smeker varandra långsamt och sakta och vi kommer var och en några gånger till. Vi somnar sedan i varandras famnar helt utmattade. Lukten av sex, svett och rosenblad fyller våra sinnen, och vi driver iväg till drömmarnas ö. Och gissa, om du verkligen tog semester dagen efter...

Toppen