En liten olycka...

Skinnhissen

Ny medlem
Kön
Man
Jo, det var så här. Min syster och jag var och badade i havet en gång. Vattnet var inte speciellt varmt men ändå... Hur som helst så när vi badat klart så gick vi och skulle byta om. Vi den tiden hade jag inte så mycket erfarenhet av flickor. Jag hade lite problem med "paketet", så jag frågade min syrra vad man kunde göra åt det, så jag gick fram till henne och lät handduken falla, typiskt nog hade jag ett stånd.. Hon tittade på den och frågade vad som var fel med den,-inte storleken iallafall!, sa hon lite skämtsamt. Jag sa att jag hade lite trång förhud och frågade om hon kunde dra tillbaka den och kolla. Visst gjode hon det, men 2-3 gånger! Då kände jag att det utlösningen komma och jag sprudade 4-5 sprut rakt på hennes mage och lite på tuttarna -men ojdå vilket tryck! sa hon . Gissa om jag blev röd i ansiktet!:oops:

Keep on jerki´n

marlboro

Medlem
Kön
Man
hmm låter ju som syrran din gillade vad som hände, fast jag vet ärligt talat inte om jag i den åldern hadde gått till en så pass mycket äldre syrra med mitt problem om det inte va så att det var just detta jag hoppades på, och fan vet om inte hon tyckte det var kul oxo

live to ride!

Toppen