Jag saknar en sökfunktion som liknar Eniro eller Hitta.se, så jag kan klicka på en medlem och få telefonnummret och adressen. Sen kan jag ringa eller skriva och fråga om personen vill se mig runka utan webcam. Jag tror att många som inte gillar webcam skulle gillar detta.
Öööh sorry om jag är lite disrespektfull just nu. Men uppenbarligen skämtar du grovt eller så har du inte följt debatten på forumet i övrigt.
Den funktioner kommer aldrig att implementeras och om någon mot förmodan gör det, så kommer det ta exakt ett dygn så är här tomt.
Samma sak med online, kompisfunktionen räcker mer än väl. Inte ens säker på att den behövs. I alla fall inte om det är forumet som skall frodas.
Finnes med ett forum är ju just det att det möjliggör kommunikation utan att man behöver vara på samma plats vid samma tid.
Chatt har några också föreslaget. Min svar blir vill ni skrika i munnen på varandra, använd heta linjen eller varför inte adultfriendfiner,
200 pers som snackar samtidigt och ingen möjlighet att följa en konversation.
Och för dem som vill chatta med varandra, vad fanken tror ni att ni har msn, yahoo, gchatt till.
Däremot vore en bättre sökfunktion på inläggen kanske inte så dumt. Skulle framförallt vilja kunna hitta mina egna snabbt och se om någon svarat.
Sedan så måste man bara fixa, den här sugiga funktione för att tala om var det finns nya inlägg, den som finns går flera dagar fel.
JOhan