L
Lollo33 (slutar på egen begäran)
Gäst
Vet att det fanns en tråd om Wet förut..men vad har hänt med den nu..kan inte hitta den
Nej testat har jag inte men ja skulle kunna tänka mig det..Någon som har testat de?
brätta mer ..Jag har testat lite tillsammans med min pojkvän, brukar mestadels hålla till i badkaret då.
Jag har testat lite tillsammans med min pojkvän, brukar mestadels hålla till i badkaret då.
Vi kan starta den här..! den fanns under film/Kinky/wet, den lever säkert där ännu..!
Någon som har testat de?
Någon som har testat de?
Jag har testat det, både med en kille och själv..
Gillar det, verkligen! Men det går lite i vågor hur ofta jag gör det..beror på humöret..
Någon som har testat de?
Gillar det, verkligen! Men det går lite i vågor hur ofta jag gör det..beror på humöret..
Hur kändes de första gången? Vad fick dig till att prova de?
Någon som har testat de?
Var en slump första gången..
Jag red en kille och när jag kom så råkade jag kissa! blev först jättechockad men han gillade det, som tur var
Någon som har testat de?
Jag red en kille och när jag kom så råkade jag kissa! blev först jättechockad men han gillade det, som tur var
Oh Får kanske testa nångång.. "råka" kissa på killen när man rider.. e ju trotsallt nyfiken på de
Någon som har testat de?
Oh Får kanske testa nångång.. "råka" kissa på killen när man rider.. e ju trotsallt nyfiken på de
Var så kissnödig och så kåt att jag inte heller ville avbryta och gå på toa..så det blev som det blev*s*
Var bara en KK jag hade, men vi har träffats lite då och då sen dess just för Wetlekar..
men härligt ju inte alla som gillar de ju..
men härligt ju inte alla som gillar de ju..
Sönt jag villl vara med å leka...
jag kommer mycket snart ner...till dig.. Jag lovar.. bara några dagar kvar..men härligt ju inte alla som gillar de ju..
du får ta en runda till skåne
jag kommer mycket snart ner...till dig.. Jag lovar.. bara några dagar kvar..men härligt ju inte alla som gillar de ju..
ja ska ditt i jobb..jag kommer mycket snart ner...till dig.. Jag lovar.. bara några dagar kvar..men härligt ju inte alla som gillar de ju..
jaså?
ja ska ditt i jobb..jag kommer mycket snart ner...till dig.. Jag lovar.. bara några dagar kvar..men härligt ju inte alla som gillar de ju..
jaså?