munken_tm
Medlem
- Kön
- Man
jag lovar..hälsa på då
jag lovar..hälsa på då
jag lovar..hälsa på då
vist är det..jag lovar..hälsa på då
härligt
Jag och min förra tjej prövade lite - vi njöt av det och kissade emellanåt mest hon på mig
Vad gillar ni inom wet?
Gillar ni att leka själva eller med någon annan?
Det var liksom samtidigt - någonstans under det våta fick vi båda orgasm - det var oerhört stimulerande med det varma våta -överallt!Jag och min förra tjej prövade lite - vi njöt av det och kissade emellanåt mest hon på mig
Var det under tiden som ni hade sex eller innan för att kåta upp er?
Synd att han är borta - jag ersätter gärna - om det skulle passa........Vad gillar ni inom wet?
Jag gillar både och..
Hade en KK förut, han som jag råkade kissa på när jag red, och vi träffades ganska ofta under en tid och hade just Wetlekar. Nu har det ebbat ut lite sen han träffat en tjej han tror det kan bli allvar med *snyft*
Men jag gillar att göra det själv också, oftast då i badkaret.
Vad gillar ni inom wet?
Jag gillar både och..
Hade en KK förut, han som jag råkade kissa på när jag red, och vi träffades ganska ofta under en tid och hade just Wetlekar. Nu har det ebbat ut lite sen han träffat en tjej han tror det kan bli allvar med *snyft*
Vad gillar ni inom wet?
Jag gillar både och..
när du gör det i badet hur går fu tillväga då?
Jag hade en tjej en gång som jag "hotade" med att kissa på... Hon satt då i soffan hemma hos sig och var kaxig "Gör det då" men trodde inte att jag skulle göra det. Jag kissade över hela henne... Hon satt där i en tajt vit t-shirt och ni kan ju tänka er hur det så ut... Hon blev förvånad själv över hur kåt hon blev... Och sedan så hände det betydligt flera gånger efter det i alla möjliga och olika situationer.
Och jag måste säga att jag saknar sexet med henne! Det häftigaste och underbaraste sex jag haft är med henne och jag tror hon är svårslagen...
Det vanligaste är att jag antingen sitter på huk eller halvligger i badet, smeker mig själv med händerna eller med duschen, kåtar upp mig riktigt ordentligt..sen släpper på lite kiss i taget.
Är härligt att ta det långsamt, verkligen njuta av det varma kisset..är bara det att jag blir så kåt av det att jag kommer ganska fort om jag inte tar några djupa andetag då och då