En tråd som handlar om wet

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Det var då jag var yngre, det gik bara inte, åååh så många vilda grejer vi gjorde.. vi pratade också om at vi aldrig ville komma få samma sex med andre igenså mycket galet som vi gjorde. Helt sinnessjukt
Nä, jag skämtade lite med dig.... livet består inte bara av sex, även om det är en viktig ingrediens. I så fall skulle jag lämnat min fru för många år sedan. Hon vill väldigt sällan numera, men hon är bra på mkt annat...hehe.

Oliverhard

Aktiv medlem
Kön
Man
Nä, jag skämtade lite med dig.... livet består inte bara av sex, även om det är en viktig ingrediens. I så fall skulle jag lämnat min fru för många år sedan. Hon vill väldigt sällan numera, men hon är bra på mkt annat...hehe.
Jag hör dig. Vet hur det känns.. så är det gott vi har varandra herinde. Har du en kinky fantasi när det gäller wet?

Oliverhard

Aktiv medlem
Kön
Man
Vad har du för fantasi/dröm då?
Oh där är MYCKET
Men kan berätta om en av dom..

At leve i et dom/sub forholdende, vart kvinnan inte for använda toa, men allt annat går bra. Hun for bara kissa när jag gir lov till det, vakna värja dag och få hendes kis över mig. Slikke hennes LÖSA fitta ren. Eller väcka henne vid at slikka henna djubt i röven.. mmmm så fantastisk smak

Johnson

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Mitt nyblivna ex och jag upptäckte wet tillsammans. Jag tände på idén att kissa på henne men det var när hon släppte sitt kiss i en hård och lång stråle över mitt bröst som jag gick igång på riktigt. Och hon blev glatt överraskad över hur läckert hon tyckte att det var. Och när jag tog de sista dropparna i munnen och slickade henne ren så kom hon hårt och vått och jag fick squirten i ansiktet som ytterligare belöning. Är helt såld på att att få slicka fittan som nyss kissat ner mig sedan dess.

Last edited:
D

Deleted member 71611

Gäst
Wet är en primär eller större kink. Haft i flera tillfällen, både själv och med partners. Har blåsa fan som ett sexpack blåvalar så medtagen snorkel är ju en bra plan.

Bästa nybörjartipset jag kan ge för nyfikna, är att dricka massor och skölja ut blåsan..så tillslut pissar man varmvatten bara.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Wet är en primär eller större kink. Haft i flera tillfällen, både själv och med partners. Har blåsa fan som ett sexpack blåvalar så medtagen snorkel är ju en bra plan.

Bästa nybörjartipset jag kan ge för nyfikna, är att dricka massor och skölja ut blåsan..så tillslut pissar man varmvatten bara.
Men det är ju smaken som ger det där lilla extra..... dock inte morgonurin som är alldeles för koncentrerad

Toppen