Har försökt men utan resultatHej! Är det någon här som fått till en träff här med andra medlemmar. Det kanske inte är ok att söka träffar här på onanera?
Jo då, jag har träffat flera killar härifrån irl för att leka kuklekar. Ett par betraktelser:Hej! Är det någon här som fått till en träff här med andra medlemmar. Det kanske inte är ok att söka träffar här på onanera?
Är kåt nu i FagerstaHar försökt men utan resultat
Jag är kåtMan kanske anses vara en snackpelle men oftast är problemet var man skall träffas...jag tycker, förutom på p-bios, är lättast på rastplatser, kända runkställen...gillar att stanna till och runka i bilen eller skogen och ofta kommer det någon förbi som vill kolla och hjälpa till...typ utanför Södertälje (rastplats vid riksettan) ågesta-parkeringen, björndammen mellan Strängnäs och Malmköping...rastplatsen utanför Enköping (svedvi?)
Jag bor i Fagersta och är kåtHar försökt men utan resultat
Tror du menar Frösvi, Svedvi finns inte längreMan kanske anses vara en snackpelle men oftast är problemet var man skall träffas...jag tycker, förutom på p-bios, är lättast på rastplatser, kända runkställen...gillar att stanna till och runka i bilen eller skogen och ofta kommer det någon förbi som vill kolla och hjälpa till...typ utanför Södertälje (rastplats vid riksettan) ågesta-parkeringen, björndammen mellan Strängnäs och Malmköping...rastplatsen utanför Enköping (svedvi?)
Har ingen bil men du får gärna komma till Fagersta för runka och sugTror du menar Frösvi, Svedvi finns inte längre
Svedvi var ny för mig. Måste kolla nån dagMan kanske anses vara en snackpelle men oftast är problemet var man skall träffas...jag tycker, förutom på p-bios, är lättast på rastplatser, kända runkställen...gillar att stanna till och runka i bilen eller skogen och ofta kommer det någon förbi som vill kolla och hjälpa till...typ utanför Södertälje (rastplats vid riksettan) ågesta-parkeringen, björndammen mellan Strängnäs och Malmköping...rastplatsen utanför Enköping (svedvi?)
Svedvi är inte kvar, dom bygger ju ny motorvägSvedvi var ny för mig. Måste kolla nån dag
Aha ok. Har dock varit vid Frösvi och kikat liteSvedvi är inte kvar, dom bygger ju ny motorväg
Man kanske anses vara en snackpelle men oftast är problemet var man skall träffas...jag tycker, förutom på p-bios, är lättast på rastplatser, kända runkställen...gillar att stanna till och runka i bilen eller skogen och ofta kommer det någon förbi som vill kolla och hjälpa till...typ utanför Södertälje (rastplats vid riksettan) ågesta-parkeringen, björndammen mellan Strängnäs och Malmköping...rastplatsen utanför Enköping (svedvi?)
Ja samma här, men inte träffat nån där änAha ok. Har dock varit vid Frösvi och kikat lite
Instämmer om SanityCheck. Bra att snacka på tel lite innan eller att träffas ute på stan innan det blir verkstadJag uttryckte mej lite kort och abrupt. Min bedömning av din profil är inte SnackePelle. Det epitetet förtjänas av någon som sitter bakom tangentbordet och kåtar upp sej själv och tyvärr även sådana som mej. I själva verket har en sådan person aldrig för avsikt att gå från Prat till Verkstad. Det blir bara snack och aldrig kuklekar irl.
Att det är komplicerat att hitta en mötesplats är ett faktum. Där har jag valt att använda Filmklubbarna i Sthlm City. Men, jag har stor respekt för er som bor på orter där dessa Filmklubbar inte finns.
Oavsett vilket - glöm inte SanityCheck!!