En våt frågaställare

Hogge

Medlem
Kön
Man
Olika tjejer blir ju olika våt. Finns det tjejer som kan bli så våt så att det rinner safter ur deras slida, eller är det bara en myt?????

Onanera Mera

pluggarn

Medlem
Kön
Man
Nope, definitivt ingen myt:p Det är såå jä--a upphetsande när man efter ett långt å härligt förspel nuddar blygdläpparna och det bara flödar, bäst e de när man nuddar dom me kuken, den bara liksom sugs in:D

mera kärlek

S

SonPari -LÅST-

Gäst
Klart det inte är en myt, jag har alltid haft väldigt lätt för att bli väldigt våt. Trodde först det var onormalt, och det kanske det är iofs men killar gillar det och jag gillar det, gör ju inte ont lika lätt om han skulle va stor.

Cissi

Medlem
Kön
Man
Sannerligen ingen myt, sant för en "önsketänkare" men det måtte vara en riktigt upphetsande tanke eller handling som får min fitta att rinna över...Men det rinner inte över bara för att jag är kåt. Det måste lite till för att jag ska bli så våt. Och det är minsann en teknik om det finns någon annan med i bilden. Då blir jag inte våt bara för att jag ska bli våt.

Jag kan vara kåt en hel dag utan att vara speciellt våt men det ska inte mycket till förrän det "saftar till sig"

Ciss Kiss

musen

Ny medlem
Kön
Man
ibland kan man bli riktigt våt. det bästa är när man blir jättevåt utan att det rinner. så man sedan kan sära på benen lite och köra in ett finger , och då brister fördämningen och man kommer nästan direkt (börjar bli riktigt våt nu...)

G

Guest

Gäst
Min sambo blir som våtast när hon rider mig fast sitter åt andra hållet, alltså med
ryggen mot mej! Då menar jag RIKTIGT våt...det nästan plaskar när kuken åker in o ut och
det är SÅ HÄRLIGT!!!

Blir det skönare när ni är riktigt våta?

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Åhhh!

Jag tycker att det är mycket skönare när kåtsafterna rinner .

De fungerar som smörjmedel och det gör att det glider skönare.

En hand eller en kuk som glider lätt känns mycket skönare.

Och då behöver man vara riktigt riktigt blöt.

Men det behövs det där lilla extra för att det skall rinna till ordentligt;)

G

Guest

Gäst
Det absolut skönaste är att påla sig ner på en hård kuk då man inte är riktigt våt. Friktionen ökar och man känner varje cm som glider in. Totallt uppfylld!

:p

Sedan går det ju inte att undvika att man blir riktigt våt en kort stund senare! :D

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
det där är ju så olika från gg till gång. men om jag blivit uppkåtad länge så är det ju riktigt blött (det har hänt att min karl & jag varit åtsklida flera dar å kåtsms längtan, då har det varit bautablött..) Men samtidigt försvinner ju en del av känslan om det blir alltför slaskigt..:oops:

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Olika tjejer blir ju olika våt. Finns det tjejer som kan bli så våt så att det rinner safter ur deras slida, eller är det bara en myt?????

Onanera Mera

Nej det är ingen myt!
Det varierar för mig men är jag riktigt kåt kan det börja rinna efter låret...:oops:

Fontänar oxå ibland, ibland även innan själva orgasmen. Och ja, då rinner det ju verkligen!

moviemaker

Medlem
Kön
Man
det där är ju så olika från gg till gång. men om jag blivit uppkåtad länge så är det ju riktigt blött (det har hänt att min karl & jag varit åtsklida flera dar å kåtsms längtan, då har det varit bautablött..) Men samtidigt försvinner ju en del av känslan om det blir alltför slaskigt..:oops:

Läste nå´n stans att det fins medel mot utebliven/ minskad friktionskänsla....

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
För att få mer friktion kan man använda honung. Även om det blir lite kladdigare så ska det tydligen fungera, vad jag har hört. :)

Toppen