T
the-scarecrow
Gäst
Min är att du dubbelrunka med någon och få ett rejält sprut på min kuk, hmm finns en till och det är ett riktigt creampie gb
Har skrivit tidigare i tråden, men har en ny fantasi nu. Det är att min fru föreslår att hennes träningskompis ska göra oss sällskap i sängen.
Min fantasi är att alla kunde ha sex med alla ... inom moraliska gränser förstås .... men att inga fördomar eller olika sexualiteter fans... vill jag knulla med en man så ... ok ingen bryr sig, vill min fru slicka grannens underrede så ok ... ingen bryr sig
Bara en massa skön sex .... jag tror samhället skulle bli bättre och SD skulle dö ut ... ha ha ha
Nån du spanat in?Just nu ta en kvinna bakifrån på gymmet
Japp en trevlig dam. Fin rumpa.Nån du spanat in?
Har provat det. I mellandagarna var det en kille här som knullade frun som fan en natt. Helvete så sköntAtt knulla sambon tillsammans med en till man. spruta ner hennes ansikte sen.
Tänk om hon vill....
Har provat det. I mellandagarna var det en kille här som knullade frun som fan en natt. Helvete så skönt
Mmm en svettig tajt liten gymröv i ansiktet bara vika den våta stringen åt sidan med tungan å ge sig hän...Japp en trevlig dam. Fin rumpa.
Skulle gärna ha sex med henne på plats