Era absoluta Kinks? Förbjudet Taboo fantasi

Nakenälskare

Välbekant medlem
Kön
Man
I går blev en av mina önskedrömmar verklighet. Var nakenmodell på firmafest med 200 gäster, dels stod jag modell för kroki så att gästerna kunde rita av mig, däremellan i inlagda pauser så gled jag runt bland gästerna och minglade. Hade inte en tråd på mig utan var helt naken hela kvällen. Var dessutom nyrakad så jag var slät som en barnrumpa, lät kuken med mitt blottade ollon synas så mycket som möjligt både när jag poserade och när jag minglade. Härlig känsla att vara ensam om att vara naken bland så många människor som ogenerat tittar på ens kön. Det var stundtals rätt trångt så det blev lite kroppskontakt emellanåt och vid ett par tillfällen en hand som kände sig fram över mitt kön, då fick jag stånd ett par gånger men låtsades inte om det utan lät alla se det, droppade också försats hela tiden men tror inte det syntes så mycket.

M

Milf94

Gäst
I går blev en av mina önskedrömmar verklighet. Var nakenmodell på firmafest med 200 gäster, dels stod jag modell för kroki så att gästerna kunde rita av mig, däremellan i inlagda pauser så gled jag runt bland gästerna och minglade. Hade inte en tråd på mig utan var helt naken hela kvällen. Var dessutom nyrakad så jag var slät som en barnrumpa, lät kuken med mitt blottade ollon synas så mycket som möjligt både när jag poserade och när jag minglade. Härlig känsla att vara ensam om att vara naken bland så många människor som ogenerat tittar på ens kön. Det var stundtals rätt trångt så det blev lite kroppskontakt emellanåt och vid ett par tillfällen en hand som kände sig fram över mitt kön, då fick jag stånd ett par gånger men låtsades inte om det utan lät alla se det, droppade också försats hela tiden men tror inte det syntes så mycket.

Låter helt otroligt skönt :)
Jag hade nog mer än känt lite ;)

Bgbg

Aktiv medlem
Ålder
58
Kön
Man
Så spännande så ljuvligt! ❤️

• Gilla
Reactions: Mac

Scroller

Ny medlem
Kön
Man
När jag jobbar i Stockholm emellanåt så kör jag det spåret. Blir en himla massa kuk.
Latex tokhöga klackar gärna balletboots. Spermafest kan man säga. Men även då så håller man ju igen lite men låter männen göra lite vad som helst. Mycket rep och tvång även om jag är med på det så känns det oerhört kinky…. Såklart mycket kuk. Får oftast en bra slant även tjack för det…
Var hittar du dessa träffar?

mander

Ny medlem
Kön
Man
Ja, det låter trevligt med en halvbrorsa med stor snopp. Har du möjlighet att få se den ofta. Hur gammal är han?

D

Deleted member 72957

Gäst
Tänder på tvillingar i porr... Och bröder. Men skulle inte vilja ha sex med mina egna.

Samt, och det här har faktiskt hänt en gång, att min kille började knulla mig innan jag vaknade, eller jag vaknade ju av att han hade sin kuk mot min röv, och jag trodde han bara låg och myste, för han brukar inte sova naken som jag, men kände att den slank in helt plötsligt, jävligt skönt faktiskt, så kändes ju lite rape, men nä det var väldigt positivt. Har sagt till honom att blir han kåt så kör på... Han är väldigt tveksam till det. Har inte hänt igen efter det. Lever på hoppet...

Nakenälskare

Välbekant medlem
Kön
Man
Var nakenmodell på tv inspelning i går, får inte berätta för mycket men det gick ut på att kändisar tävlar i fotografering på olika teman, denna gång naket. Vi fotograferades utomhus så det var rätt kyligt men det gick bra. Vi filmades också under själva fotograferingen. Var helt slät som vanligt så allt syntes tydligt under inspelningen, och det var många som fick se min kuk tydligt. Tydligen kommer inget att censureras så kanske kommer kuken synas även i det färdiga programmet, som kommer visas någon gång nästa år. Det vore häftigt om det blir så, visa mig naken med kön i bild för alla på tv.

Toppen