Era absoluta Kinks? Förbjudet Taboo fantasi

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Pillade på syrran när jag var yngre hon hjälpte mig att onanera, men var inte så duktig så jag tog över. Nu är vi äldre hon snart 52år jag 54år, skulle möjligtvis få stånd om jag såg henne helt naken men är gift nu så hon skyler sig inför alla utom mannen.

Vinter i Pattaya

Aktiv medlem
Kön
Man
OK, här kommer min lista... Utan inbördes ordning...

Incest (pappa/dotter, mamma/dotter)
Unga tjejer (i gränslandet och däromkring)
Trosor (Gärna använda av någon man känner)
Trans (både mig själv och andra)
Nudism (Nakenbad, naken på balkongen, i skogen)
Runka i offentlig miljö (i parken, på bussen...)

Listan kan göras längre, men jag stannar där tillsvidare.

Mysnalle77

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Fan vad hett med ett stort härligt grupp runk på vaket. Får kåt slag över alla sköna sprut som ni kan ladda över mig
Ja. Det hade vart ngt. Nu när du skrev så där, minns jag faktiskt en gång i ung ålder, så hade några pojkar och jag var med en lek som hette ”runka bulle”. Det tog jag med mig ett tag framöver och några år senare hade vi en runktävling. Den som som kom först fick spruta på en valfri kille. Och givetvis så var jag den sista som
Sprutade. Då av 5 killar så valde alla mig. Det var redan då runt 13-14 års ålder upphetsande. Men sedan så har ju allt detta falnat av, tills för några år sedan blommat upp allt mer, att jag gärna vill vara den som tar emot sprut. Men det verkar bara låååångt bort att få uppleva igen

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Fanns ett gammalt svenskt punkband som hette incest brothers, men om dom incestade på riktigt vete gudarna . . . :unsure:

Toppen