Era absoluta Kinks? Förbjudet Taboo fantasi

GoodTimes

Aktiv medlem
Kön
Man
• Äldre / yngre - där jag är den ”yngre” i scenariot. Tanken på att en mogen erfaren äldre kvinna dikterar sexet och tar för sig av mig är väldigt tändande. Hoppas på att få uppleva det någon gång!

• Wet - Jag var en gång med om att en tjej fick fontänorgasm när jag slickade och pullade henne, hela mitt ansikte blev nerstänkt av hennes safter. Sen dess har jag alltid gillat när vätskor kommer ur fittan, har inte provat att bli pissad på en och att sen få slicka rent men tänder otroligt mycket på tanken av det.

• Rough/BDSM

• Rapeplay - Att leva ut det med någon man byggt upp en stark kemi med där det finns 100% tillit är underbart och nyckeln till att det ska gå. Att känna att någon är helt i ens händer och litar på en fullt ut med att man får testa gränser är underbart.

• Gillar även att visa upp mig naken, gå naken hemma, besöka nakenstränder eller online.

• Ha sex på offentliga platser med risk för att bli upptäckt eller att runka tex utomhus eller bastun på gymmet.

Malmo_Man

Välbekant medlem
Ålder
49
Några taboo fantasier:

Att jag och min moster inledde ett sexuellt förhållande på hennes initiativ från det jag var 15år.
Fantiserar om detta än idag.

Att jag blir sugardaddy till min 16 åriga kusindottter där en del i detta är regelbundet sex.

Att jag och min kusin träffas och knullar regelbundet.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Även kallas väl Creampie när mannen kommer i kvinnan slida och lite rinner ut.
Hur äkta det är kan kanske diskuteras, men så är det på riktigt också. Är väl originalet är väl där sperman skall vara.
Att stå bakom kvinnan i Doggy style och spruta i hennes slida är nog så det var tänkt, något av de bästa enligt mig också.
Kvinnan brukat kunna kom åt och smeka klitorisen om inte jag gör det.

Toppen