Era absoluta Kinks? Förbjudet Taboo fantasi

Nakenälskare

Välbekant medlem
Kön
Man
Skulle gilla om det var någon som smygtittade men som inte visste att man upptäckt det. Då skulle man kunna bjuda på sig själv och visa så mycket som möjligt och slutligen låta personen se sperman spruta ur ollonet. Att bli sedd eller riskera att bli sedd är alltid spännande och ger sköna orgasmer.

O

openmindedXXX

Gäst
Finns ju en del och vissa saker kommer o går lite.

-Yngre tjej, lite åt suggerdaddy hållet
-Äldre fräsch dam
-Dotterns kompisar
-BDSM
-En del av kompisarnas fruar/tjejer
-GB
-Offentligt där risken är stor att bli upptäckt
-Fixa killar som sätter på en tjej
-Weekand med killkompis, sova/skeda, sexa ihop, dra hem tjejer o sätta på dom tsm.
-Knulla exfrun
-Ha sex någon ung tjej och sen hennes mamma
-Porrfilm
-Träffa någon tjej här från sidan

Scroller

Ny medlem
Kön
Man
Fantiserar ofta om att köpa lite sexiga dam kläder, fake bröst och en kukbur och sen bli knullad hela natten, gärna med handbojor

Köpte strumpbyxor , trosor och halsband, buttplug och tittade på porr igår. Blev så kåt att jag körde till kosmos men de var bara jag där men var redo att suga min första då. Ska beställa kukbur nu också och kanske någon sexig outfit

ManyaNovio

Välbekant medlem
När jag tagit tjack blir jag helt galet pervers. Gillar klä upp mig i tjejkläder;) incestrollspel, äldre yngre, wet, gravida osv osv osv ;) är sjukt kinky taboo av mig
När jag jobbar i Stockholm emellanåt så kör jag det spåret. Blir en himla massa kuk.
Latex tokhöga klackar gärna balletboots. Spermafest kan man säga. Men även då så håller man ju igen lite men låter männen göra lite vad som helst. Mycket rep och tvång även om jag är med på det så känns det oerhört kinky…. Såklart mycket kuk. Får oftast en bra slant även tjack för det…

Toppen