Lägg den mjuka borsten på ollonets undersida, mot strängen, det ger bättre effekt!Provade eltandborsten idag. Lade ryggen på själva borsten mot bakkant ollonet ovanpå förhuden och smårunkade samtidigt som den vibrerade. Fick en skön stund. Mycket skönare än väntat faktiskt.
Tycker att du fått med det mesta men en bra kukvibrator hade jag saknat. Dessutom ett par metallringar av olika tyngt med plats för både pung och kukHejsan, vad har ni för sexleksaker?
Jag har penisringar (som jag oftast använder, främst till pungen), ballstretcher, 2 dildos, prostatavibrator, 1 fleshlight och buttplugs (2 storlekar).
Är det något ni kan rekommendera som man kan komplettera?
Tips mottages.
Metallringar, känns inte dom efter ett tag?Tycker att du fått med det mesta men en bra kukvibrator hade jag saknat. Dessutom ett par metallringar av olika tyngt med plats för både pung och kuk
En metallringen runt pung och kuk känns bara underbart härlig. Den måste bara vara av storlek, inte för trång så den knappt går på men tillräckligt trång för att den inte ska ramla av. Man får prova sig fram vilken storlek som passar. 50 mm tycker jag är perfekt. Hade en jättesnygg guldfärgad ring som var 45 mm, jag fick precis på den men den var för trång och inte bekväm.Metallringar, känns inte dom efter ett tag?
Alltså smärta av att bära metallringar?
Jag har kombo i gummi för kuk å pung.
Aha. Ska fundera på det.En metallringen runt pung och kuk känns bara underbart härlig. Den måste bara vara av storlek, inte för trång så den knappt går på men tillräckligt trång för att den inte ska ramla av. Man får prova sig fram vilken storlek som passar. 50 mm tycker jag är perfekt. Hade en jättesnygg guldfärgad ring som var 45 mm, jag fick precis på den men den var för trång och inte bekväm.
Nej, det har inte känts som nåt för mig så jag har inga tips.Aha. Ska fundera på det.
Du kan inte rekommendera nån bra ball stretcher?
För trång och man får kyla av sig rejält när man vill ta av den.En metallringen runt pung och kuk känns bara underbart härlig. Den måste bara vara av storlek, inte för trång så den knappt går på men tillräckligt trång för att den inte ska ramla av. Man får prova sig fram vilken storlek som passar. 50 mm tycker jag är perfekt. Hade en jättesnygg guldfärgad ring som var 45 mm, jag fick precis på den men den var för trång och inte bekväm.
Vad är det dom gör att du inte vill använda den?En fleshlight men knappt använd