Camilla min grannes äldsta dotter när vi flyttade dit var jag åttaår hon var nog sexår och mellandottern nog fyraår.
Hände inget på några år var ju så unga, men just när jag kommit in i tonåren så var vi på deras lantställe i Stockholms skärgård, vid sin brygga hoppade gärna i till svallvågorna av Waxholms båten. De gjorde som de alltid gjort helt nakna. Båda hade börjat få bröst och även könshår, Camilla var ju den äldsta kunde gå undan och komma snabbt speciellt om någon av deras baddräkter låg och torkade kunde lukta i grenen mest saltvatten men också en lite sötare lukt. Hade lekt med några unga flickor innan så visste hur ett kvinnas kön luktar. Camilla upptäckt mig, sade det är äckligt men jag blir lite kåt också.
Det hade porrtidningar Camilla läste novellerna typ så älskar svenska folket högt medans hon smekte sig själv. Jag började själv runka kom ofta rätt snabbt någon minut senare kom även Camilla.
Trots att hon bara var 11-12år var hon min runk fantasi i flera år. Tillslut tog jag både hennes och även den tvåår yngre systerns oskuld när de hade vuxit upp och var byxmyndiga. De visste att jag inte skulle göra den illa, de hade pratat med sin farmor som också kände mig, blev lite chockad men lätt bra