Erat första runkobjekt?

dankar76

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag hittade porr på Kanal Köpenhamn i tidig ålder, dom visade nordisk porr blandat europeiska scener och efter några månader rullade dom tillbaka bandet och visade gamla scener igen. Jag spelade in så mycket porr jag kunde på vhs.

I början tittade jag bara på porren men eftrr ett par månader tog kåtheten över och jag runkade till en trekant scen med "adoptiv Annette". Jag sparade scenen på band och kollade sönder det, jag var över lycklig när jag hittade scenen igen för nått år sedan.
https://xhamster.com/videos/sweden-report-4-vhsrip-xho6eaz?t=4919.49641

Efter första sprutet när hon suger av andra killen, där började jag runka och kom inom en minut eller två
Hon är så porrig

Gillade när hon slickade fitta på Maria Lind
 

Bokatan

Medlem
Som ung kåt kille började man bläddra i Ellos,Josefssons katalogerna och sidorna med damunderkläder.
Tittade även på kompis morsa som såg väldigt sexig ut. Hade henne i mina tankar då man runkade ofta.
Klart att min sexiga engelska lärarinna har man runkat till ofta. Då hon hade som oftast kjol med strumpbyxor lite klack skor och så allmänt sexig ut.
Jag runkade också första gångerna till Elloskatalogen och damunderkläderna. Det var det häftigaste man kunde få tag på. Senare blev det till porrtidningar man hittade i skogen
 
En man som bodde i närheten av mig när jag var pojk bjöd in mig en dag och visade mig porrfilm.
Det var första gången jag såg porr och stjärnan i filmen var Sarah Young. Jag blev helt såld på henne och hon var min första favorit. Varje gång jag fick se henne blev jag lika upphetsad. Jag tror jag har sett alla hennes scener.
 
Toppen