Erbjuden pengar.

roligtnamn

Ny medlem
Det började med att vi var ett gäng som var ute jag min sambo och några vänner.
Vi drack och hade skoj började prata sex.
Efter en stund hade alla utom jag ovh min sambo dragit sig hemåt.
Då kommer en man fram som tydligen hade hört oss partar fritt under kvällen.
Han sätter sig och bjuder oss på varsin drink, innam han börjar flörta med mig. Jag svarar lite halvironiskt på hans frågor.
Han lyckas få fram att vi har lite lågt om penar just nu. Och erbjuder 3500. Om vi följer med honom hem en stund.
Jag tittar på min sambo som säger ja varför inte. Blir lite shockad själv, men spelar med. Vi följer sedan med honom ut och går några hundra meter innan vi kommer fram till hans lägenhet. Väl där inne sätter vi oss i soffan. Får varsin drink till innan han kommer fram och kysser mig. Sedan tar han fram kuken och jag börjar försiktigt suga. Men får snabbt öka takten. tittar bort mot sambon som tittar storögt på mig.
Han håller på ett tag. Innan han reser mig upp och lägger mig på soffbordet. Han tar på en kondom och tränger sedan in i mig håller upp mina ben och kör på innan han reser mig ställer mig på alla 4 i soffan och tar mig bakifrån medans sambon kysser mig. Han håller på tills han kommer och sprutar över ryggen på mig.
Vi flämtar ett tag. Jag börjar klä på mig får 4000. Sen går vi hem i tystnad.
 
När jag var i tonåren blev jag kontaktad av en mogen man på badhuset. Vi pratade med varandra en stund och sedan frågade han mig rakt ut hur mycket pengar jag ville ha för att följa med honom på bio i Köpenhamn. Vi skulle åka på morgonen och komma hem igen på kvällen. Jag blev naturligtvis väldigt nyfiken på vad han hade för plan med det hela men jag misstänkte att det säkert hade med sex att göra på något sätt. Jag vågade inte och efter att ha trugat mig en stund så gav han upp. Nu långt senare tänker jag fortfarande på vad som hade hänt om jag hade sagt ja till honom.
 

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag var i tonåren blev jag kontaktad av en mogen man på badhuset. Vi pratade med varandra en stund och sedan frågade han mig rakt ut hur mycket pengar jag ville ha för att följa med honom på bio i Köpenhamn. Vi skulle åka på morgonen och komma hem igen på kvällen. Jag blev naturligtvis väldigt nyfiken på vad han hade för plan med det hela men jag misstänkte att det säkert hade med sex att göra på något sätt. Jag vågade inte och efter att ha trugat mig en stund så gav han upp. Nu långt senare tänker jag fortfarande på vad som hade hänt om jag hade sagt ja till honom.
Vad skulle du velat hänt?
 
Jag vet faktiskt inte men jag har fantiserat om det sedan dess. Det var kanske helt oskyldigt?
Antagligen inte. Det fanns/finns många porrbiografer i Köpenhamn. Han kanske var en riktigt ful gubbe? Ingen aning. Jag var inte oerfaren med sex mellan killar men det var lite för osäkert.
 

roligtnamn

Ny medlem
Tankarna, ja kände mig lite smutsig samtidigt som de kändes hett och porrigt.

Gör kanske inte de igen, men hade kul för pengarna sen.
Och blir onekligen våt när sambon pratar om de under sex.
Hade jag varit själv hade nog inget hänt.
 

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Tankarna, ja kände mig lite smutsig samtidigt som de kändes hett och porrigt.

Gör kanske inte de igen, men hade kul för pengarna sen.
Och blir onekligen våt när sambon pratar om de under sex.
Hade jag varit själv hade nog inget hänt.
Uppenbarligen är du så het att nån vill betala för att ha sex med dig, och så bra att du fick extra femhundring :)
 

roligtnamn

Ny medlem
Är nog ganska medel var nog en kobo av fylla att han hört om tidigare bravader.
Och fick köra på i typ 2 timmar xD
 
Toppen