För tidig utlösning

special-blend

Ny medlem
Kön
Man
Läste i Slitz att det är cirka 35% (av de frågade) som hade problem med för tidig utlösning.
Själv skulle nog jag säga att jag ligger bland dessa 35 % och tänkte höra lite med er andra om lite knep för att fördröja det hela. Tips ?

buck_naked

Ny medlem
Kön
Man
Det är väl bara att öva. När du runkar, stanna upp sekunden innan du kommer, tar lite tid att tajma men när du lyckas så kommer det att funka. Då tar det lägnre tid för dig att komma nästa gång. Cheers!

Kraaam på dig! // Farbror Barbro

aandersa

Medlem
Kön
Man
Kan hända att jag tillhör den gruppen jag med. Jag har absolut inget problem när jag runkar, men när jag varit med tjejer har jag ibland haft svårt att inte komma. Det händer absolut inte alltid, men ibland vilket är rätt genant.

Sen beror det ju på vad man menar. Jag kan inte pumpa på som värsta porrskådisen ut och in i tio minuter utan avbrott, utan måste variera fart och ställning rätt ofta.

fittälskaren666

Ny medlem
Kön
Man
träningsfråga, ofta yngre killar som har problem med det(hade jag iaf, o fortfarande till viss del)
knulla flera ggr på raken är ett tips eller runka före knullet

hallå alla brudar

EriK2

Ny medlem
Kön
Man
jo..men jag har övat så jag kommer inte så snabbt som förut..dessutom är det riktigt skönt att "öva" så där..

sticky

Ny medlem
Kön
Man
jag brukar komma för tidigt skit pinsamt iblnd undrar man om man ska ta livet av sig man vågar ju inte ha sex med tjejer längre bara för det här problemet

du skulle inte ens bli signad om du var ett klotterplank

special-blend

Ny medlem
Kön
Man
Fortfarande svårt att hålla tillbaka och ja det är klart det har inte gått så lång tid men inga andra tips? ... fittälskaren du sade något om att man skulle nypa runt pc-muskeln cirka 15 min om dagen så blev man uthålligare... förklara gärna hur du menar!
ciao!

Paint

Ny medlem
Kön
Man
De ska ju visst finnas nån slags medel man smörjer in köttstaven med då ska den domna av och på så vis längre uthållighet! nån här som har provat? :S

Jack in! jack of!

FrågaOlle

Medlem
Kön
Kvinna
sticky! fan va ja håller med dej!
Jag hatar o komma så jävla tidigt, ibland när man ente har haft sex på månader så kanske man kommer på ett par minuter, så pinsamt, man får sämre självförtroende.

MEN JAG HAR TÄNKT O FRÅGA ER ALLA ANDRA EN SAK.
Jag har tänkt o skaffa kondomer som fördröjer utlösning, nån som testat o vet om det e bra o funkar?

nebrub

Medlem
Kön
Man
någon statistik visade att endast 20% av världens kvinnliga befolkning är kapabla till att få orgasm av "vanligt" samlag, vilket är förståeligt. klittan får väldigt lite stimulering och det kan då vara svårt att ge en kvinna orgasm. sedan är det m¨ånga kvinnor som alldrig har kunnat få orgasm heller. thats life, get used to it.
titta in på www.visse.nu så kan ni hitta tips för att träna kuken.

Toppen