Förbjuden onani?

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Detta hände i helgen:
Jag sov hos en tjejkompis efter att vi varit ute på fest. Denna tjejkompis är ingen som jag skulle kunna "strula" med, just för att vi är så bra kompisar. Men hon ser VÄLDIGT bra ut. Hon la fram en madrass på golvet och hon sov på en annan bredvid. Vi låg där och pratade en stund, och efter ett tag hade hon somnat. Efter ett tag så märker jag att täcket har åkt ner, så att man ser hennes underbara lilla runda stjärt. Hon hade små vita underbara string med små hjärtan på. Och som sagt, en helt underbar len och vacker stjärt. Och detta gjorde mig så upphetsad att jag var tvungen att dra en handtralla. Så jag runkade medans jag tittade på hennes stjärt, och hon ver helt ovetande om det. Jag sprutade i en strumpa, och lånade ett par nya av henne nästa morgon. Var detta fel gjort av mig? Ska jag berätta för henne? För jag fick lite skuldkänslor av detta nästa morgon.

adulterum

Ny medlem
Kön
Man
Jag tycker absolut inte att det var fel. Jag menar... det är ju samma sak som att ni sitter och fikar och du ser på henne och blir tänd för att sedan gå in på toaletten och runka av dig med henne på näthinnan. Däremot är det frågan om du någon gång ska tala om det för henne för att se om även hon är tänd på dig? Men du är inte skyldig henne någon förklaring, tycker jag.

Ha det så gott.

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Det här tycker jag du ska behålla för dej själv om ni ska förbli vänner. Inget fel i det du gjorde, men det kanske kan ge vänskapen en törn. Men om du har starkare känslor och vill veta om dom är besvarade så kanske en liten bekännelse är på sin plats...

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Nej jag har inga starka känslor. Men klart att man är sexuellt attraherad. Jag skulle vilja ha sex med henne men samtidigt vara kompisar.

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Jaja det är exakt det jag ska göra. Tanken med denna tråd var om jag var "pervers" för att jag runkade medans jag tittade på en tjejs rumpa. Men nu vet jag att jag inte var det:D

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Haha, pervers för att du runkar åt en tjejs rumpa? ... Det är inte perverst det är naturligt. Mer pervers skulle det vara om det var en gammal hårig gubbrumpa som du gjort samma sak med ;) ...

Nä men ärligt talat. Det var inget konstigt med det. Och som andra säger här, säg inget utan låt det vara din lilla hemlighet, så inte vänskapen får sig en omtumling :)

Själv, är bäste dräng.

Toppen