Samma här...!Jag går också igång på det mer udda och tabubelagda
Håller med dig i det mesta du skriverVet inte om jag vågar skriva allt här. Men några saker jag kollat på eller fantiserat om är wet, och då framför allt där killen blir kissad på av kvinnan eller kvinnorna. Hårda och kladdiga facefuck. Gammal och ung. Mest äldre kvinna yngre kille där kvinnan tvingar killen till sex. Analt i alla former. Bi sex gruppknull gärna med äldre amatörer. All porr jag tänder på är där aktörerna ser ut som folk gör mest. Tänder inte på plastiga kroppar som är helt släta och tajta. Gärna håriga fittor och stora rövar och bröst som det gör vågor om man klatschar till dem. Incest porr. Rough och forced. Mycket gay och trans porr med dominans. Just att utforska sex med män och trans är något jag verkligen är sugen på.
Tycker dels att vilket humör man är på också påverkar en del. Tänder nog på det mesta du skriver om här men är också från gång till gång.Vet inte om jag vågar skriva allt här. Men några saker jag kollat på eller fantiserat om är wet, och då framför allt där killen blir kissad på av kvinnan eller kvinnorna. Hårda och kladdiga facefuck. Gammal och ung. Mest äldre kvinna yngre kille där kvinnan tvingar killen till sex. Analt i alla former. Bi sex gruppknull gärna med äldre amatörer. All porr jag tänder på är där aktörerna ser ut som folk gör mest. Tänder inte på plastiga kroppar som är helt släta och tajta. Gärna håriga fittor och stora rövar och bröst som det gör vågor om man klatschar till dem. Incest porr. Rough och forced. Mycket gay och trans porr med dominans. Just att utforska sex med män och trans är något jag verkligen är sugen på.
Bara skriv.... vi vill veta!Tycker som du. Trans, spermakladd, wet. Finns mer men kan nog inte skriva det här.
Smart drag att inte dra de värsta perversiteterna här!E rädd att bli portad. Men har kik. Heter provamer där
InstämmetVet inte om jag vågar skriva allt här. Men några saker jag kollat på eller fantiserat om är wet, och då framför allt där killen blir kissad på av kvinnan eller kvinnorna. Hårda och kladdiga facefuck. Gammal och ung. Mest äldre kvinna yngre kille där kvinnan tvingar killen till sex. Analt i alla former. Bi sex gruppknull gärna med äldre amatörer. All porr jag tänder på är där aktörerna ser ut som folk gör mest. Tänder inte på plastiga kroppar som är helt släta och tajta. Gärna håriga fittor och stora rövar och bröst som det gör vågor om man klatschar till dem. Incest porr. Rough och forced. Mycket gay och trans porr med dominans. Just att utforska sex med män och trans är något jag verkligen är sugen på.
Vet inte om jag vågar skriva allt här. Men några saker jag kollat på eller fantiserat om är wet, och då framför allt där killen blir kissad på av kvinnan eller kvinnorna. Hårda och kladdiga facefuck. Gammal och ung. Mest äldre kvinna yngre kille där kvinnan tvingar killen till sex. Analt i alla former. Bi sex gruppknull gärna med äldre amatörer. All porr jag tänder på är där aktörerna ser ut som folk gör mest. Tänder inte på plastiga kroppar som är helt släta och tajta. Gärna håriga fittor och stora rövar och bröst som det gör vågor om man klatschar till dem. Incest porr. Rough och forced. Mycket gay och trans porr med dominans. Just att utforska sex med män och trans är något jag verkligen är sugen på.