Förkuden över ollonet eller inte?

RunkGubbe

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är omskuren pga. trång förhud så där är väl svaret ganska enkelt på hur jag gör.
Däremot är jag väldigt fascinerad av förhud både till variationer på utseenden och längd samt vad man kan göra med den. När jag var liten, innan förhuden togs bort, kommer jag ihåg att jag brukade trycka fast myningen mot magen och spänna den hårda snoppen så den stod som en bro innan den släppte och att det kändes skönt.
Om det är någon som, liksom jag, gillar att diskutera förhud så får ni gärna skicka ett meddelande så kan vi snacka vidare där. :)
Vi hörs
 

Trosklädd

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag runkar för det mesta med förhuden som hjälp för att stimulera ollonet till en skön utlösning. Jag älskar att se förhuden glida fram och tillbaka över mitt ollon.

Stundvis så älskar jag att även runka med olja, balsam i duschen eller lotion och då blir det så mycket skönare att bara runka ollonet och lägga allt fokus på det med andra handen runt roten för att liksom hålla tillbaka förhuden.
 

RunkGubbe

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag runkar för det mesta med förhuden som hjälp för att stimulera ollonet till en skön utlösning. Jag älskar att se förhuden glida fram och tillbaka över mitt ollon.

Stundvis så älskar jag att även runka med olja, balsam i duschen eller lotion och då blir det så mycket skönare att bara runka ollonet och lägga allt fokus på det med andra handen runt roten för att liksom hålla tillbaka förhuden.
Ohhh vad skönt det låter… hehe måste prova snart …
Jo bara runk av ollonet är underbart med massage av undersidan åhhhh
 
Toppen