Förlorade Oskulden

megapixel

Medlem
Kön
Man
Hej allihopa, nu är oskuilden borta, men såhär är fallet, jag kanske var lite full men inte direkt mycket,
hursomhelst, jag har en kuk på 14,8 säg 15 cm lång och 11 i omkrets ,

medellängd: 15
medelomkr: 10-12

Så jag är väl typ medel, denna tjejen var väl lite större än vanligt, inte fet , inte stor men lite gulligt mullig..... antar atthon var väldigt djup och stor men jag gled ut flera gånger, kan vara orutinerad men det var riktigt oroande, låt mig fråga, mindre smala tjejer är de i regel mer tighta ? för det kändes inte så mycket faktiskt, då jag inte kunde göra större rörelser, sen visst vi var i ett litet tält men ändå?

Kan någon lätta min oro att jag räcker till? det var verkligen inte så kul, ;)

SNÄLLA! TACK FÖR ERA SVAR

// Megapixel

s_blaj

Medlem
Kön
Man
Lugn! Din kuk är helt normalstor, och fullt använbar som du märkte ;) Grattis förresten...

Större tjejer är varken "tajtare" eller "slappare" än smala tjejer. Däremot passar alla ställningar inte lika bra om tjejerna är storväxta. Missionären kan vara svår, då är det bättre att testa bakifrån eller ligga på sidan.

Att glida ur är alltså helt normal..beror ju lite på i vilket tempo man kör med. Det är bara att sikta om och glida in igen!

nightmare

Medlem
Kön
Man
Grattis :D Visst är det härligt?
Blev också av med oskulden för 2 helgen sen ;)
Att den glider ut det händer ;) bara in me den igen :p
Lycka till

Carl Cumsalot

Aktiv medlem
Ålder
40
Kön
Man
Grattis till en förlorad oskuld och en kanon kuk. Har absolut inget med storleken att göra om man glider ut ibland. Det hör till. Det ska ju vara halt och mycket glid. ;) Som föregående talare sa "bara in med den igen"!

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Bra jobbat megapixel, jag e stolt över dig!

En del tjejer är lite rymligare än andra, så är det. Det är ju samma som att en del killar har större än andra.

Din kuk e normal, skit i dom tankarna. Ta för dig bara, ät upp tjejerna o knulla dom sönder o samman! [}:)]

Dexter

Medlem
Kön
Man
Men grattis!!... nu kan livet börja säger jag :D

nu vet jag inte hur gammal du är men 15 cm är väl ändå helt okej. Att du glider ur henne har inte att göra med din kuk eller hennes fitta utan att du är orutinerad. Det är jävligt frustrerande i början jag vet. så fort man fått in rytmen så slafs så har den glidit ut men du lär dig tekniken till slut. till slut glider man bara ut när man själv vill :)

lycka till

Toppen