D
Deleted member 72491
Gäst
Härligt. Det gjorde inte jag. Ska man testa tycker duSamma här, det bara rann. Smakade så mycket det gick
Härligt. Det gjorde inte jag. Ska man testa tycker duSamma här, det bara rann. Smakade så mycket det gick
Oja, jag gillar smaken.Härligt. Det gjorde inte jag. Ska man testa tycker du
Jag ska inte överdriva och säga att lukten av kuk, försats och sperma är det bästa med onani men det skulle vara ganska mycket tråkigare om inte luften fylldes av dessa ljuvliga dofter med man runkar sin upphetsade penis! Med det sagt: Ja, jag gillar kukdoft!Ja så jäkla skönt när det rinner försats ur pisshålet. Smörjer så skönt när jag runkar. Blir kåt på det vita skummet som bildas efter ett tag och blir så kåt på kuklukten!!!... Någon annan som gillar kuklukt?
Ja, om inget annat så är det ett bevis på att man har det skönt. När jag har knullat runt på mina dildos så brukar det lukta försats efter ett tag och det utan att ha rört kuken. Men för mig är det så att ju mer försats som kommer så minskar kåtheten.Ja så jäkla skönt när det rinner försats ur pisshålet. Smörjer så skönt när jag runkar. Blir kåt på det vita skummet som bildas efter ett tag och blir så kåt på kuklukten!!!... Någon annan som gillar kuklukt?